اخبار : اعطای تسهیلات بلاعوض پیرو تفاهم نامه میان مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی

اعطای تسهیلات بلاعوض پیرو تفاهم نامه میان مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی

شرکت های دانش بنیان یا فناور که در سال جاری اقدام به عقد قرارداد جهت اخذ مجوز CE نموده اند می توانند جهت استفاده از تسهیلات بلاعوض اخذ گواهی CE تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال و ۷۰ درصد هزینه های اخذ این گواهی استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس سید آصف مهدوی ررئیس اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: پیرو تفاهم نامه میان مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی جهت اعطای تسهیلات بلاعوض اخذ گواهی CE تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال و ۷۰ درصد هزینه های اخذ این گواهی، کلیه شرکت های متقاضی ( شرکت های دانش بنیان یا فناور) که در سال جاری اقدام به عقد قرارداد جهت اخذ مجوز CE نموده اند می توانند جهت استفاده از این تسهیلات با شماره تلفن های ۴۱۹۷۵۰۲۱ و ۸۸۹۸۸۱۴۸۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

ضمنا شرکت های دانش بنیانی که قبلاً از حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور اخذ این گواهی استفاده نموده اند می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند مشروط بر اینکه کل مبلغ حمایت دریافتی بیشتر از ۷۰ درصد کل هزینه های انجام شده نباشد.

لازم به ذکر است چنانچه این گواهی در سال جاری اخذ شده باشد در صورتیکه شرکت متقاضی از حمایت های مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری استفاده ننموده باشد نیز می توانند از این حمایت برخوردار شوند.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی با شماره های فوق تماس حاصل فرمایند.