اخبار : حمایت از ساخت کیت های تشخیص، مواد ضد عفونی کننده، دستگاه های ضدعفونی کننده، ماسک و داروهای موثر در کنترل عوارض بیماری ویروس کرونا

حمایت از ساخت کیت های تشخیص، مواد ضد عفونی کننده، دستگاه های ضدعفونی کننده، ماسک و داروهای موثر در کنترل عوارض بیماری ویروس کرونا

فراخوان صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی در حمایت از تولید اقلام و فناوری های مقابله با ویروس کرونا منشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی در فراخوانی حمایت از ساخت کیت های تشخیص، مواد ضد عفونی کننده، دستگاه های ضدعفونی کننده، ماسک و داروهای موثر در کنترل عوارض بیماری، سامانه های نرم افزاری مرتبط با پایش، اطلاع رسانی و کنترل بیماری، مدل سازی و شبیه سازی های نرم افزاری و نظایر آن در ارتباط با ویروس کرونا را اعلام کرد.

متن این فراخوان به شرح ذیل می باشد:

ریاست محترم هیات مدیره انجمن ها و اتحادیه های تجهیزات پزشکی

با توجه به شیوع بیماری کرونا COVID19 در سطح کشورو لزوم اقدام همه جانبه در راستای مقابله با آن، صندوق پژوهش و تجهیزات پزشکی با حمایت نوآوری و شکوفایی قصد دارد از شرکت های فناور و دانش بنیان که ذارای طرح هایی در این زمینه هستند اعم از ساخت یت های تشخیص، مواد ضد عفونی کننده، دستگاه های ضدعفونی کننده، ماسک و داروهای موثر در کنترل عوارض بیماری، سامانه های نرم افزاری مرتبط با پایش، اطلاع رسانی و کنترل بیماری، مدل سازی و شبیه سازی های نرم افزاری و نظایر آن حمایت مالی به عمل آورد.

این حمایت ها از فعالیت های نظیر نمونه سازی، سرمایه در گردش برای تولید و نیز راه اندازی خطوط تولید جدید یا افزایش ظرفیت تولید خطوط فعلی صورت می گیرد. این تقاضاها به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد. امکان حمایت از طریق خط اعتباری تخصیص یافته یا افزایش تسهیلات جعاله پرداختی به آن صندوق وجوددارد.

خواهشمند است ضمن بررسی سریع شرکت های فعال در این زمینه نسبت به معرفی شرکت همراه با محصولات و میزان نیاز مالی آنها اقدام فرمایید.