اخبار : اعلام روش های غیر حضوری ارسال مکاتبات و درخواست ها به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با توجه به انتشار ویروس کرونای جدید

اعلام روش های غیر حضوری ارسال مکاتبات و درخواست ها به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با توجه به انتشار ویروس کرونای جدید

روش های غیر حضوری ارسال مکاتبات و درخواست ها به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با توجه به انتشار ویروس کرونای جدید اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، با توجه به انتشار ویروس کرونای جدید موارد ذیل جهت ارسال درخواست ها به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی طی اطلاعیه ای به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

بدین وسیله به اطلاع می رساند، با توجه به شیوع ویروس COVID-19 و ممانعت از ازدحام در اداره کل تجهیزات پزشکی، مراجعین محترم می‌توانند از طریق موارد ذیل درخواست خود را به اداره کل ارسال نمایند:

1-جهت ثبت نامه در دبیرخانه اداره کل:

- شرکتهای دارای اکانت چارگون میتوانند از درگاه الکترونیکی چارگون استفاده نمایند و در همان قسمت از طریق منوی پیگیری می توانند شماره نامه خود را ملاحظه و رهگیری نمایند.

- شرکتهایی که اکانت چارگون ندارند از طریق ارسال ایمیل به آدرس Info@imed.ir نامه درخواست خود در سربرگ شرکت و با کیفیت تصویر مناسب ارسال نمایند ، جهت دریافت پاسخ نامه از طریق کارتابل پیام یا ایمیل پاسخ ارسال خواهد شد.

- شرکتهای جدید که کارتابل IMED ندارند ، نامه درخواست خود را در سربرگ شرکت به آدرس پست الکترونیکی Info@imed.ir ارسال نمایند و پاسخ به همان ایمیل ارسال خواهد شد.

2-جهت دریافت نامه و بخشنامه های اداره کل:

- شرکتهای دارای کارتابل IMED می توانند تمامی نامه های دریافتی خود را از طریق کارتابل پیام مشاهده و دریافت نمایند. (راهنمای پیوست 1)

- شرکتهای جدید که کارتابل IMED ندارند، نامه درخواست خود را در سربرگ شرکت به آدرس پست الکترونیکی Info@imed.ir ارسال نمایند و پاسخ به همان ایمیل ارسال خواهد شد.

3-جهت پیگیری پرونده ها:

- شرکتهای دارای کارتابل برای پیگیری پرونده های ثبت خود می توانند از گردش پرونده سامانه های IMED استفاده نمایند تا از نتیجه آن اطلاع پیدا کنند.

4-جهت ارسال سوال و پیگیری خاص:

-استفاده از تیکت (پاسخگویی الکترونیکی) جهت طرح موضوع سوالات و یا ارایه فایل به هریک از کارشناسان اداره کل (راهنمای پیوست 2)

5-ارسال اطلاعات به ایمیل ادارات در صورت نیاز (پیوست 3)