اخبار : گزارش حضور شرکت های تولیدکننده دانش بنیان نمایشگاه جهش تولید در اقلام تولید داخل مقابله با کرونا/ نمایش توانمندی فعالان دانش‌بنیان در مقابله با کرونا

گزارش حضور شرکت های تولیدکننده دانش بنیان نمایشگاه جهش تولید در اقلام تولید داخل مقابله با کرونا/ نمایش توانمندی فعالان دانش‌بنیان در مقابله با کرونا

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، نمایشگاه نمایشگاه جهش تولید در اقلام تولید داخل مقابله با کرونا: با حضور شرکت های تولیدکننده دانش بنیان از تاریخ 24 الی 26 خرداد ماه 1399 در در سالن ۵ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه توانمندی فعالان دانش‌بنیان در مقابله با کرونا به نمایش درآمد و  بیش از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ دستاوردهای ایران‌ساخت خود را در پاویون شرکت‌های دانش بنیان نمایشگاه «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا Corotech 2020» در معرض دید عموم قرار دادند.

پاویون انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا Corotech2020 نیز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در محل نمایشگاه مذکور برقرار بود.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در گروه تجهیزات پزشکی، کیت و تجهیزات تشخیصی، تجهیزات و مواد اولیه تولید ماسک، وسایل حفاظت فردی و ضدعفونی کننده‌ها (مواد مصرفی و تجهیزات) محصولات خود را در حوزه مبارزه با ویروس کرونا در معرض دید عموم قرار دادند.

از دیگر ویژگی های این نمایشگاه علاوه بر نمایش توان تولید داخل،می توان وجود پتاسیل و آمادگی در خصوص صادرات اقلام برای کشورهای مورد نیاز اقلام مقابله با کرونا را ذکر نمود.

***مشاهده گزارش تصویری نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا Corotech 2020
***مشاهده گزارش تصویری نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا Corotech 2020 

http://imed.ir/Default.aspx?PageName=Gallery&Id=125