اخبار : برگزاری آزمون توزیع کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای سطح ۲ تجهیزات و ملزومات پزشکی در معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران

برگزاری آزمون توزیع کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای سطح ۲ تجهیزات و ملزومات پزشکی در معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران

آزمون توزیع کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای سطح ۲ تجهیزات و ملزومات پزشکی در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۶ و ۸ مهرماه سال۹۹ باتوجه به در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران برگزار گردید.


به گزارش ایفدانا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران-  آزمون توزیع کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای سطح ۲ تجهیزات و ملزومات پزشکی در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۶ و ۸ مهرماه سال۹۹ باتوجه به در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران برگزار گردید.
با توجه به تفویض کلیه امور ثبت شرکت های توزیعی و انصاف و مسئولین فنی آنها به دانشگاه های علوم پزشکی ، مدیران عامل و صاحبان پروانه کسب که کالای سطح ۲ توزیع می کنند موظف به طی دوره ی آموزشی هستند.
لذا طی فراخوان به اتحادیه داندانپزشکی ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و ارائه محتوای آموزشی در فضای مجازی و اطلاع رسانی های آزمون در روزهای ۶ و ۸ مهر باتوجه به در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار گردید .