اخبار : تمدید فراخوان تامین ماسک جهت توزیع در مراکز درمانی، موسسات پزشکی و داروخانه های سراسر کشور تا ساعت 14:30 سه شنبه 18 آذرماه 1399

تمدید فراخوان تامین ماسک جهت توزیع در مراکز درمانی، موسسات پزشکی و داروخانه های سراسر کشور تا ساعت 14:30 سه شنبه 18 آذرماه 1399

فراخوان تامین ماسک جهت توزیع در مراکز درمانی، موسسات پزشکی و داروخانه های سراسر کشور تا ساعت 14:30 سه شنبه 18 آذرماه تمدید شد.

مهندس محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد: پبرو خبر شماره 4816 منتشر شده در پورتال اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو مبنی بر تجدید فراخوان تامین ماسک جهت توزیع در مراکز درمانی، موسسات پزشکی و داروخانه های سراسر کشور، با عنایت به درخواست برخی از واحدهای تولید کننده ماسک، فراخوان تامین ماسک مورد نیاز جهت توزیع در مراکز درمانی، موسسات پزشکی و داروخانه های سراسر کشور تا ساعت 14:30 سه شنبه 1399/09/18 تمدید می گردد.

لذا بدینوسیله باطلاع کلیه ذینفعان می رساند فراخوان تامین ماسک مورد نیاز جهت توزیع در مراکز درمانی، موسسات پزشکی و داروخانه های سراسر کشور تجدید می گردد.

وی افزود: از کلیه شرکتهای دارای پروانه ساخت و کد IRC معتبر دعوت بعمل میآید در صورت تمایل جهت توزیع در مراکز درمانی و موسسات پزشکی و داروخانه های سراسر کشور، نسبت به تکمیل فرم پیوست یک، "منحصرا در قالب فایل Excel (در لوح فشرده CD)" و ارائه آن به همراه مدارک درخواست شده ذیل در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت در پاکت در بسته توسط نماینده شرکت و بهمراه نامه شرکت به دبیرخانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1399/09/17 (راس ساعت14:30) اقدام نمایند(دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نخواهد بود).

مهندس علاالدین شرایط لازم را به شرح ذیل اعلام کرد:
1-داشتن پروانه ساخت ماسک پزشکی و کد IRC معتبر
2-ارائه فرم اطلاعات و مشخصات منحصرا در فرمت مشخص شده بصورت فایل اکسل و برروی CD(پیوست1) و نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت
3-تعهدنامه محضری( پیوست2) و بارگذاری مستندات مربوطه در سامانه تعهدات

نکات:
1-شرکت ها می بایست قیمت های پیشنهادی خود را بر اساس الزامات فنی تولید انواع ماسک سه لایه با کاربرد پزشکی و کاربرد برای عموم مردم مطابق ابلاغیه جدید در سطرهای جداگانه در جدول پیوست 1 اعلام نمایند.
2-استاندارد ماسک N95 مطابق با دستورالعمل های اعلامی پیشین از سوی این اداره کل، شامل دولایه اسپان باند با گرماژ 25 تا 30، دو لایه ملت بلون با گرماژ حداقل 17 و یک لایه پارچه SMS با گرماژ 17 که بین دولایه ملت بلون قرار می گیرد میباشد و تولید ماسک خارج از این استاندارد برای مراکز درمانی و داروخانه ها مورد نظر نمی باشد.
3-ارائه قیمت پیشنهادی شرکت، پایین تر از قیمت مصوب (8000 ریال، درب کارخانه)، یکی از شاخصهای ارزیابی بوده و شرکتهای با پیشنهاد پایین تر برگزیده خواهند بود.
4-در شرایط برابر ( قیمت یکسان) اولویت با تولید فول اتومات و با سابقه بیشتر خواهد بود.

نکته مهم: لازم است شرکت کنندگان توجه نمایند که فایل مشخصات و اطلاعات، "منحصراً در فرمت Excel و در قالب لوح فشرده(CD یا DVD) قابل استخراج بوده" و میبایست کاملا با پرینت ممهور به مهر و امضای شرکت مطابقت داشته باشد. اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو مختار است کلیه پیشنهاداتی را که خارج از شرایط و الزامات تعیین شده ارسال شده اند، از فراخوان حذف نماید.

مشاهده و دریافت خبر فراخوان منتشر شده در تاریخ چهاردهم آذر 1399، کد خبر : 4816 


http://imed.ir/News//4818