اخبار : فراخوان تامین فیلترهای هموپرفیوژن و جذب کننده های لیپوپلی ساکارید و توکسین

فراخوان تامین فیلترهای هموپرفیوژن و جذب کننده های لیپوپلی ساکارید و توکسین

فراخوان تامین فیلترهای هموپرفیوژن و جذب کننده های لیپوپلی ساکارید و تو کسین توسط اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام شد.

مهندس محمد مهدی علاالدین رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی طی فراخوانی از شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت کرد با توجه به ضرورت تامین فیلترهای هموپرفیوژن و جذب کننده های لیپوپلی ساکارید و تو کسین مورد نیاز مراکز درمانی، نسبت به اعلام قیمت، بازه زمانی قابل تحویل و تکمیل فرم مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام نمایند.

متن فراخوان به شرح ذیل می باشد:

قابل توجه کلیه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی

با توجه به ضرورت تامین فیلترهای هموپرفیوژن و جذب کننده های لیپوپلی ساکارید و تو کسین مورد نیاز مراکز درمانی، بدینوسیله از کلیه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت میگردد نسبت به اعلام قیمت، بازه زمانی قابل تحویل و تکمیل فرم مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق پیوست یک، "منحصرا در قالب فایل Excel در لوح فشرده (CD)" و ارائه آن به همراه مدارک درخواست شده ذیل در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت در پاکت در بسته توسط نماینده شرکت و بهمراه نامه شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1399/10/08 (راس ساعت14:30) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و به درخواست هایی با مدارک مخدوش ارائه شده و یا در فرمت تعیین شده در فایل اکسل ارسال نگردد نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک لازم:
1- ارائه فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی منحصرا در فرمت EXCEL در لوح فشرده(CD) و همچنین بصورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت.
2- ارائه فرم تعهد پیوست در سربرگ شرکت و بارگزاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR