اخبار : "شناسایی و گسترش ظرفیتهای تجهیزات و ملزومات پزشکی جهت همکاری با چین"

"شناسایی و گسترش ظرفیتهای تجهیزات و ملزومات پزشکی جهت همکاری با چین"

 "اداره صادرات" اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از اولویت "شناسایی  و گسترش ظرفیتهای تجهیزات و ملزومات پزشکی جهت همکاری با چین" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو، "اداره صادرات" اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: در راستای گسترش روابط بین المللی، تجاری و علمی با کشور چین طی تفاهم نامه 25 ساله، شناسایی، گسترش و اجرایی نمودن ظرفیتهای حوزه تجهیزات پزشکی در اولویت قرار دارد.

بدین منظور و با توجه به ایجاد ظرفیت گسترش همکاری های فیمابین به ویژه در حوزه تولید و انتقال تکنولوژی، در راستای پشتیبانی تولید و مانع زدایی ها و همچنین پیرو درخواست "شرکت گروه دارویی برکت" متقاضیان و دارندگان طرح های تولیدی می توانند حداکثر ظرف سه روز کاری از تاریخ خبر فوق، نسبت به ارسال اطلاعات طبق فرمت پیوست در قالب فایل word به دبیرخانه کارگروه تجهیزات پزشکی تفاهم نامه 25 ساله ایران و چین به آدرس الکترونیکی info@kbcco.com واقع در آن شرکت اقدام نمایند.

گفتنی است طرح های ارائه شده توسط کارگروه مذکور بررسی و نتیجه جهت انجام مراحل بعدی از طریق "شرکت گروه دارویی برکت" اطلاع رسانی خواهد شد.


http://imed.ir/News//4886