اخبار : پیام رییس کنگره چهاردهمین کنگره بین المللی و بیستمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

پیام رییس کنگره چهاردهمین کنگره بین المللی و بیستمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

پیام رییس کنگره  چهاردهمین کنگره بین المللی و بیستمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

  بسمه تعالی
                         
                           به نام خداوند روشن ضمیر                                                                                  خداوند روشنگر بی نظیر


کنگره ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران بی شک یکی از بزرگ ترین و مهم ترین کنگره های علوم پزشکی کشور در زمینه طب آزمایشگاه است که امسال در تاریخ 26 تا 29 اردیبهشت ماه 1402 به مدت 4 روز در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد.

این کنگره در نوع خود در منطقه سرآمد است و به گفته بسیاری از سخنرانان خارجی شرکت کننده در آن یکی از بزرگ ترین کنگره های علمی در زمینه طب آزمایشگاه بوده و مورد حمایت بسیاری از مراکز علمی و دانشگاهی کشور می باشد. در بعد بین المللی نیز از حمایت فدراسیون بین المللی شیمی بالینی و طب آزمایشگاهی (IFCC)، فدراسیون آسیا اقیانوسیه بیوشمی بالینی و طب آزمایشگاه (APFCB) و فدراسیون اروپایی طب آزمایشگاهی (EFLM) برخوردار است.

هر ساله تعداد زیادی از متخصصین، دکترای تخصصی، کارشناسان و کارشناسان ارشد و صاحب نظران علوم آزمایشگاهی در این کنگره شرکت کرده و استقبال بی نظیری از آن به عمل می آید.

تمامی محورهای مورد بحث در کنگره بیستم براساس نیازسنجی جامعه آزمایشگاهی با ساعت ها بررسی انتخاب شده اند تا نیاز همکاران را در زمینه های مختلف پوشش دهند. همچنین تلاش شده است که مسائل روز آزمایشگاهی در قالب محورهای مرتبط در زمینه های علمی، فنی و صنفی به اطلاع همکاران محترم برسد که امیدواریم در بهبود وضعیت تشخیصی در آزمایشگاه ها موثر واقع شود.

از خداوند متعال برای همکاران عزیزم سلامتی و موفقیت آرزومندم و امیدوارم با دور اندیشی و مدیریت دستگاه های اجرایی و مدیران سلامت شاهد روزهای خوبی برای آزمایشگاه های کشور باشیم.


                                                                                     
دکتر شهروز همتی
                                                                                                 رییس کنگره