اخبار : پیام دبیر اجرایی کنگره چهاردهمین کنگره بین المللی و بیستمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

پیام دبیر اجرایی کنگره چهاردهمین کنگره بین المللی و بیستمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

پیام دبیر اجرایی کنگره چهاردهمین کنگره بین المللی و بیستمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

 به نام خدا

بدون تردید کنگره ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی پس از بیست دوره، تبدیل به یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای علمی در حوزه آزمایشگاه پزشکی شده است که هر ساله مورد استقبال جمع کثیری از علاقمندان و دانش آموختگان حوزه آزمایشگاه پزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی از مدیران، مسئولین فنی و کارشناسان آزمایشگاه ها و همچنین دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی از داخل و خارج از کشور واقع می شود.

 کنگره بیستم علاوه بر متمایز بودن وجه علمی آن با کنگره قبلی در جهت گیری و تمرکز کلی بر روی بیومارکرها نمایان شده است. در 27 نشست علمی و 40 کارگاه آموزشی به سایر موضوعات مهم از نظر بالینی و کاربردی توسط صاحب نظران و متخصصین بالینی پرداخته شده است. همچنین سخنرانی های کلیدی توسط اساتید برجسته و شناخته شده بین المللی ارائه می شود. شایان ذکر است نوآوری و استفاده از سامانه Voting و برنامه آموزشی Eat and Teach، بر غنای کنگره افزوده و آن را متفاوت تر از کنگره های قبلی نموده است.

علی رغم بحران های اقتصادی، تحریم ها و محدودیت های ارزی ایجاد شده در سنوات اخیر که همه بازیگران حوزه آزمایشگاه های پزشکی را تحت تاثیر خود قرار داده است، تلاش نموده ایم با استفاده از تجارب قبلی در برگزاری کنگره، انتظارات جامعه آزمایشگاهیان در ابعاد مختلف علمی، کاربردی و آموزشی را برآورده کنیم و آنچه که مورد نیاز جامعه آزمایشگاهیان است را در کنگره ارتقاء کیفیت مورد توجه قرار دهیم. همچنین در جشنواره حکیم جرجانی و در یک فضای صمیمانه، ضمن تقدیر از برترین های کارکنان، مسئول فنی، شرکت های دانش بنیان و آثار دانشجویی، به طور ویژه از چهره ماندگار رشته علوم آزمایشگاهی تجلیل می نماییم و یاد و خاطره همه دوستان، همکاران و شهدای سلامت که در سالیان گذشته همراه ما بودند و اینک در جمع ما نیستند را گرامی می داریم.

امیدواریم با مشارکت و حضور تمامی همکاران جامعه آزمایشگاهی در کنگره ارتقاء کیفیت، موجبات برگزاری هر چه با شکوه تر آن را فراهم نماییم.


دکتر غلامرضا حمزه لو
  دبیر اجرایی کنگره