اخبار : بازدید نوروزی وزیر بهداشت از سازمان غذا و دارو

بازدید نوروزی وزیر بهداشت از سازمان غذا و دارو

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به‌صورت سرزده از سازمان غذا و دارو بازدید کرد.


به گزارش ایفدانا، دکتر بهرام عین‌الهی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نکاتی را که رئیس‌جمهور در جلسه بهار خدمت یادآور شده بود را به همکاران این مجموعه انتقال داد.

وی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم توصیه کرد از مدیران شجاع، عملگرا و انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی سازمان استفاده شود.

در ادامه، دکتر سید حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه برنامه های سازمان با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری با نگاه به مهارتورم و رشد تولید پیگیری خواهد شد، گفت: تسهیل فرایندها از اولویت‌های جدی سازمان و ملاک ارزیابی مدیران خواهد بود.

دکتر جلال غفارزاده، مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی با اشاره به آخرین وضعیت تامین تجهیزات پزشکی درخصوص برنامه های تامین در سال جدید گزارشاتی ارائه داد.

دکتر محمد پیکان‌پور، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به برنامه تامین در سال جدید از حرکت به سمت تجاری سازی دارو خبر داد.

دکتر محمود آل بویه، مدیرکل فراورده های آرایشی و بهداشتی نیز با اشاره به گستردگی  بازار اقتصادی فراورده های آرایشی و بهداشتی و عدم بروز کمبود در دوران کرونا، مهمترین سیاست این حوزه را برون سپاری دانست.

دکتر فرامرز خداییان، مدیرکل فراروده های غذایی و آشامیدنی نیز با اشاره به رشد صادرات فراورده های لبنی، از تسریع امور در صدور فرایندها خبر داد.

همچنین سایر مدیران کل سازمان نیز گزارشاتی را در حوزه عملکردی خود ارائه دادند./