اخبار : بازدید سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از 2 واحد تولیدی تجهیزات پزشکی در استان آذربایجان غربی

بازدید سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از 2 واحد تولیدی تجهیزات پزشکی در استان آذربایجان غربی

دکتر غفارزاده سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از 2 واحد تولیدی در شهر ارومیه بازدید کرد.

به گزارش اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، دکتر جلال غفارزاده سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به همراه دکتر سعید مجیدی مشاور و کارشناس اجرائی اداره کل، روز جمعه 22 اردیبهشت 1402 از 2 مجموعه تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی استان آذربایجان غربی – شهر ارومیه بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات موجود این دو مجموعه آشنا شدند.
در این بازدید که از 2 شرکت تولیدی "دستکش حریر ایران و آترا ارتوپد" در شهر ارومیه و با حضور مدیران ارشد و کارشناسان این دو واحد انجام شد، مسائل اجرائی، دغدغه ها و پیشنهادات متولیان امر تولید در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی مطرح شده و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
در ادامه، سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو پس از شنیدن مسائل مطرح شده، از تاکید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بر تسهیل و تسریع فرآیندها در کمک به حل مشکلات و رفع موانع با حفظ استانداردها و ضوابط قانونی در سال رشد تولید سخن گفت.
وی افزود با توجه به سیاست های بالادستی اداره کل تجهیزات، مدیریت و بدنه این اداره کل تلاش وافر دارند تا ضمن هم افزائی با فعالان کلیه حوزه های تولید، واردات و ... تجهیزات پزشکی، با اصلاح فرآیندها، به روز رسانی دستورالعمل ها و ...، ضمن رعایت کامل کلیه ضوابط قانونی، به انجام وظائف و ارائه خدمات این اداره کل تسریع بخشند و قطعا دغدغه مندی و هم اندیشی ذی نفعان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی که با ارائه نظرات و پیشنهادات تبیین می شود، می تواند این اداره کل را در انجام بهتر وظائف خود یاری نماید.
* در راستای وصول به این هدف، واحد متولی نظام پیشنهادات و شکایات این اداره کل اعلام کرد کلیه علاقمندان می توانند نظرات ارشادی خود را از طریق ثبت در قسمت "پاسخگوئی الکترونیکی (تیکت)"، به اطلاع مدیریت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برسانند.