اخبار : فراخوان عمومی تامین شماره4-1402، اقلام ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی

فراخوان عمومی تامین شماره4-1402، اقلام ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی

اطلاعیه فراخوان عمومی تامین اقلام ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی منتشر شد.

اداره نظارت بر تامین اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای اعلام کرد:
با توجه به ضرورت تامین "برخی ملزومات مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی" به شرح جدول پیوست 1 و 2، از کلیه شرکت های فعال در این حوزه دعوت می گردد فرم تکمیل شده مشخصات (پیوست 3)، اعلام قیمت و بازه زمانی قابل تحویل را تهیه و همراه با مدارک ذیل، در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت، حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 14020307، در پاکت در بسته، به همراه نامه و توسط نماینده شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی تحویل نمایند.
لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و به درخواست هایی با مدارک مخدوش و یا مندرج در غیر از فرمت اکسل تعیین شده در لیست مدارک، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مدارک لازم:
1- فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق جدول پیوست 3، منحصرا در فرمت EXCEL و در لوح فشرده(CD) ، بصورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت.
2- ارائه فرم تعهد پیوست در سربرگ شرکت و بارگزاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR
نکات:
1. ارائه پیشنهاد قیمت ارزی-ریالی مناسب در اولویت می باشد.
2. تعداد و سقف قیمت ارزی مورد نظر به شرح پیوست 1 و 2 می باشد.
3. در شرایط برابر تولیدکنندگان و شرکت های دارای سابقه واردات کالا در اولویت می باشند.
4. شرکت‌هایی که در فراخوان تامین کالا بصورت فوریتی پذیرفته می شوند می بایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات حداکثر ظرف مدت 2 ماه اقدام نمایند.
5. از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می باشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر، فرم تعهدنامه پیوست 4 را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
6. شرکت های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می بایست:
الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.
همچنین لازم به ذکر است تمدید کد IRC فوریتی پس از مهلت تعیین شده صرفا با تشخیص اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی بوده و هیچ گونه حقی برای شرکت ایجاد نمی کند.
ب) شرکت های منتخب در فراخوان، می بایست پس از تولید و یا ترخیص کالا، کلیه اقلام را با نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی توزیع نمایند.
7. در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری و تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.
8. اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در رد یا پذیرش پیشنهادات مختار بوده و شرکت در فراخوان حقی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
9. با توجه به ماهیت کالا و در صورت لزوم، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی نسبت به تعیین برگزیدگان متعدد به منظور حصول اطمینان از تامین کالا در کشور اقدام می نماید.
10. در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 226 تماس حاصل فرمایید.
 

http://imed.ir/News/1/5349