اخبار : برگزاری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین در دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین در دانشگاه علوم پزشکی ایران

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به نقل از دکتر عبدالرضا پازوکی، دبیر علمی کنگره بین المللی سلامت در اربعین اعلام کرد:
به حول و قوه الهی مقرر است سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، در روزهای 11 لغایت 13 مردادماه 1402 در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار شود.
این رویداد عظیم علمی، فرهنگی و مذهبی بنا است با همکاری مجموعه وزارت کشور، وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر، سازمان صدا و سیما و کلیه مجامع علمی ، فرهنگی، مذهبی و اجرایی کشور که از ارادتمندان ساحت مقدس آقا ابا عبدا... الحسین (علیه السلام) می باشند و با شرکت اندیشمندان و نخبگان علمی از سراسر جهان تحقق یابد.
با توجه به این که بناست اولین نمایشگاه سلامت در اربعین در کنار کنگره برگزار گردد، مستدعی است دستور اقدام مقتضی اعم از کمک های مادی، معنوی و اطلاع رسانی به دانشگاههای علوم پزشکی، بیمارستان ها و شرکت های معتبر در موضوع فعالیت محصولات سلامت محور، جهت شرکت در کنگره و دریافت غرفه در نمایشگاه جانبی برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد بین المللی مبذول فرمائید.
لازم به ذکر است این کنگره دارای 15 امتیاز بازآموزی برای کلیه رشته ها و 18 امتیاز آموزش ضمن خدمت (3 کارگاه آموزشی) برای کلیه کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و 2 امتیاز فرهنگی جهت تمامی اعضای هیات علمی می باشد، همچنین لوگوی وزارت بهداشت در پوستر و وبسایت کنگره درج شده است.