اخبار : فراخوان عمومی تامین شماره 11-1402، تامین کالای سمعک

فراخوان عمومی تامین شماره 11-1402، تامین کالای سمعک

اداره نظارت بر تامین اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای اعلام کرد:
با توجه به برنامه ریزی تامین کالای "سمعک" در 6 ماه دوم سال 1402، از کلیه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی دعوت می گردد، در صورت تمایل، نسبت به تکمیل فرم اطلاعات تامین (پیوست1) و اعلام قیمت و بازه زمانی قابل تحویل مبادرت نموده و به همراه مدارک ذیل، در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1402/05/28در پاکت در بسته، به انضمام نامه درخواست، توسط نماینده شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی تحویل نمایند.
لازم به ذکر است دریافت پاکت خارج از ساعت اداری (7 لغایت 14:30) مقدور نبوده و به درخواست های با مدارک مخدوش و یا مندرج در غیر از فرمت اکسل تعیین شده در لیست مدارک، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مدارک لازم:
1.فایل جدول اطلاعات تامین مطابق جدول پیوست 1، منحصرا در فرمت EXCEL و در لوح فشرده(CD) و همچنین بصورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت.
2.ارائه فرم تعهد پیوست 2 بصورت محضری با عنوان سند "تعهدنامه" و بارگزاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR
نکات:
1.تامین کنندگان باید امکان واردات خود را در مدل های مختلف در فایل اطلاعات تامین درج نمایند.
  
سمعک های ارائه شده می بایست در همه ی توان ها بوده و انواع تضعیف را پوشش دهند. (در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی)
2. تعداد مورد نظر درکل 50 هزار عدد می باشد. (70% سمعک پشت گوشی ، 30% سمعک داخل گوشی)
3.کلیه شرکت های منتخب موظف به ارائه گارانتی (حداقل 2 سال) و خدمات پس از فروش می باشند.
4.کلیه کالاها می بایست به صورت نو و با اصالت باشند.
5.شرکت های منتخب متعهد هستند توانایی لازم جهت ارائه خدمات قبل از فروش و ارائه به مددجو مانند ساخت و پروگرم نمودن سمعک را داشته باشند.
6.شرکت های شرکت کننده می بایست فاقد سوء سابقه در اداره کل تجهیزات پزشکی باشند.
7. ارائه پیشنهاد قیمت ارزی-ریالی پایین تر در مدل کمپانی مشابه در اولویت می باشد.
8. در شرایط برابر (از یک کمپانی، مدل و قیمت) شرکت های دارای سابقه واردات کالا در اولویت می باشند. (برای کمپانی های فاقد سابقه ورود، تطابق با الزامات فنی واردات و ارائه سوابق فروش در دنیا (Marketing History) الزامی می باشد.
9. شرکت‌هایی که در فراخوان تامین کالا بصورت فوریتی پذیرفته می شوند می بایست، ظرف مدت 4 روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات و ترخیص حداکثر ظرف مدت 2 ماه اقدام نمایند.
از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می باشد، لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر، فرم تعهدنامه پیوست 2 را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
10.شرکت های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می بایست:
الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.
همچنین لازم به ذکر است تمدید کد IRC فوریتی پس از مهلت تعیین شده صرفا با تشخیص اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی بوده و هیچ گونه حقی برای شرکت ایجاد نمی کند.
ب) شرکت های منتخب در فراخوان، می بایست پس از ترخیص کالا، کلیه اقلام را پس از اعلام طرح توزیعی با مجوز و نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی توزیع نمایند.
11.در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری و تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.
12. اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در رد یا پذیرش پیشنهادات مختار بوده و شرکت در فراخوان حقی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
13. با توجه به ماهیت کالا و در صورت لزوم، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی نسبت به تعیین برگزیدگان متعدد به منظور حصول اطمینان از تامین کالا در کشور اقدام می نماید.
14.در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420  021 داخلی 214 و 179 تماس حاصل فرمایید