اخبار : تدوین برنامه عملیاتی، اثر بخشی برنامه‌های حوزه غذا و دارو را ارتقاء می دهد.

تدوین برنامه عملیاتی، اثر بخشی برنامه‌های حوزه غذا و دارو را ارتقاء می دهد.

دکتر حسن ملکی‌نژاد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در جلسه تدوین برنامه عملیاتی سال 96 معاونت غذا و داروی استان آذربایجان غربی گفت:

به گزارش ایفدانا - Ifdana از روابط عمومی معاونت غذا و داروی ارومیه:

دکتر حسن ملکی‌نژاد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در جلسه تدوین برنامه عملیاتی سال 96 معاونت غذا و داروی استان آذربایجان غربی که 7 دی ماه سال جاری در سالن شورای این معاونت و با حضور معاون غذا و دارو و مدیران و تیم برنامه ریزی معاونت برگزار شد. با اعلام این مطلب گفت: برنامه‌ریزی و تدوین برنامه عملیاتی یکی از مهمترین و با اولویت‌ترین ارکان مدیریت است که زمان حال سازمان را به آینده پیوند می‌دهد. که اگر با حساسیت کافی تدوین گردد اثر بخشی برنامه‌های حوزه غذا و دارو را ارتقاء می‌دهد.

دکتر ملکی‌نژاد گفت: در این برنامه سعی شده نیازهای بومی استان نیز مطرح و در سال آینده برای اجرای آن برنامه‌ریزی گردد، ارتقاء ایمنی مواد غذایی، اطلاع رسانی دارو و سموم و مواد غذایی، پیشگیری از قاچاق، تجهیز آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، طرح PMS، پایش سموم، ارتقاء امتیاز PRPs واحدهای تولیدی و ارتقاء کیفیت خدمات غذا و دارو و تجهیزات پزشکی از مهمترین اهداف این برنامه است.

گفتنی است: سازمان غذا و داروی کشور، برنامه عملیاتی سال 1396 را به منظور ایجاد وحدت رویه و کاهش مشکلات در عملکرد معاونت‌های غذا و دارو، پیشنهادات و برنامه‌ها را در قالب یک چارچوب و استراتژی یکسان و پیرامون اهداف کلان و کمی برنامه عملیاتی، از کلیه معاونت‌های غذا و دارو جمع بندی و برنامه کلی را تدوین خواهد کرد.