اخبار : نشست مشترک رؤسا، مدیران و مدیران خدمات پرستاری بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سال 1395

نشست مشترک رؤسا، مدیران و مدیران خدمات پرستاری بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سال 1395

نشست مشترک روسا، مدیران و مترون های بیمارستانها و مدیران شبکه های بهداشت تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران به میزبانی معاونت غذا و دارو و مجموعه مدد برگزار شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdanaبه نقل ازبه گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران به نقل از روابط عمومی مجموعه مدد :نشست مشترک رؤسا، مدیران و مدیران خدمات پرستاری بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی روز سه شنبه 28 دی ماه 95 با حضور ریاست دانشگاه دکتر حاجی میر اسماعیل ، دکتر ولائی معاون غذا و دارو، دکتر پایدار معاون درمان، ، دکتر فتحی سرپرست مجموعه مدد، روسا، مدیران و مترون های بیمارستانهای تابعه در سالن همایش غذا و دارو برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر ولائی معاون غذا و دارو دانشگاه، گزارشی از عملکرد واحد تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو و مجموعه مدد ایران ارائه داد.

دکتر پایدار معاون درمان دانشگاه نیز  به ایراد بیاناتی در خصوص طرح تحول سلامت و کمک مجموعه مدد ایران در اجرای کامل آن و رضایتمندی بیمارستانها از عملکرد این مجموعه پرداختند.
در ادامه دکتر حاجی میر اسماعیل رئیس دانشگاه در خصوص نحوه مطلوب ارائه خدمات داروئی و تجهیزاتی به بیماران توسط مجموعه مدد که به صورت کاملا دولتی اداره می شود سخنرانی کرد و همچنین به موفقیت بی نظیر طرح تحول نظام سلامت در خدمت رسانی به ملت شریف ایران اشاره کرد.

همچنین در این نشست دکتر فتحی از عملکرد 3 ساله مجموعه مدد ایران گزارشی را برای مدعوین ارائه داد و در ادامه کلیه حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص عملکرد مجموعه مدد ایران بعنوان هلدینگ داروئی برتر داشتند.


در این مراسم تقدیر از خدمات روسا، مدیران و مدیران خدمات پرستاری و همکاران معاونت ردمان در راستای تعامل موثر با مجموعه مدد ایران بعمل آمد.