اخبار : مسئولین فنی جهت دریافت پروانه فقط از طریق سامانه اقدام نمایند

مسئولین فنی جهت دریافت پروانه فقط از طریق سامانه اقدام نمایند

مشاور برنامه های ارتقاء ایمنی سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: در راستای سیستمی شدن خدمات سازمان غذا ودارو از طریق پرتال سازمان غذا وداروTTAC) )،از تاریخ 12 بهمن ماه سالجاری از طریق سامانه اقدام به پیگیری دریافت پروانه مسئولیت فنی نمایند.

مهندس سعید رضایی، مشاور برنامه های ارتقاء ایمنی سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، گفت: پیرو سیستمی شدن خدمات سازمان غذا ودارو از طریق پرتال سازمان غذا وداروTTAC) )به آدرس www.ttac.ir  درخواست شرکتهای تولیدی و وارداتی مبنی بر دریافت گواهی حلال از تاریخ 12 بهمن ماه سالجاری میبایست از طریق آدرس http://www.halal.gov.ir و rhttp://www.ttac.i  صورت خواهد گرفت.

وی افزود: مسئولین فنی که نام کاربری و رمز عبور در سامانه ttac ندارند میبایست، ابتدا نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق سامانه ttac اقدام نمودهو سپس با ورود به سامانه درخواست صدور گواهی حلال را ثبت نمابند.

مهندس رضایی ادامه داد: مرکز ملی تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران صرفادکالاهایی را بررسی مینماید که از طریق این سامانه ثبت شده باشند.

مشاور برنامه های ارتقاء ایمنی سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: همچنین در راستای سیستمی شدن خدمات سازمان غذا ودارو از طریق پرتال سازمان غذا وداروTTAC) )به آدرسwww.ttac.ir   از تاریخ 12 بهمن ماه سالجاری داوطلبان فعالیت در این حوزه به عنوان مسئول فنی میبایست مدارک و سوابق خود را از طریق بخش "صلاحیت مسئولیت فنی " در سامانه بارگذاری و پس از تائید صلاحیت توسط کارشناسان از طریق سامانه اقدام به پیگیری دریافت پروانه مسئولیت فنی نمایند.

وی گفت: مسئولین فنی شاغل و دارای پروانه نیز، میبایست اطلاعات خود رادر سامانه مذکوربارگذاری نمایند.

مهندس رضایی در پایان گفت: این اطلاعیه ها به تمامی شرکت های تولیدی و وارداتی مواد و فراورده های غذائی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی ارسال شده است.