اخبار : نتايج اوليه رتبه بندي مديريت تجهيزات و ملزومات پزشكي مراكز درماني تابعه دانشگاه / نتايج نهايي در اسفند ماه اعلام مي شود

نتايج اوليه رتبه بندي مديريت تجهيزات و ملزومات پزشكي مراكز درماني تابعه دانشگاه / نتايج نهايي در اسفند ماه اعلام مي شود

اداره تجهيزات پزشكي دانشگاه همدان، نتايج اوليه رتبه بندي مديريت تجهيزات و ملزومات پزشكي مراكز درماني تابعه دانشگاه را اعلام كرد.

به گزارش ایفدانا -  به نقل از روابط عمومي معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي همدان، مسئول مهندسي و نگهداري تجهيزات پزشكي دانشگاه با اشاره به بازديدهاي نظارتي حوزه تجهيزات و ملزومات پزشكي بطور مستمر و برنامه ريزي شده در طول سال توسط اداره تجهيزات پزشكي دانشگاه از مراكز درماني سطح استان گفت: امسال نيز همچون سالهاي گذشته بازديد فرآيندهاي مرتبط با خريد و نگهداشت تجهيزات پزشكي، نحوه تهيه و تامين ملزومات عمومي و تخصصي مورد نياز بيماران و نحوه انبارش كالاهاي سلامت محور بر اساس چك ليست‌هاي طرح تحول نظام سلامت از همه مراكز درماني دانشگاه انجام پذيرفت و امتيازهاي كسب شده در هريك از گروه سنجه ها به تفكيك هرمركز محاسبه شد.

 مهندس مراد حاصل افزود: براساس تحليل نتايج بازديدهاي انجام شده در فاز نخست رتبه بندي مراكز درماني، بيمارستانهاي فاطميه، قلب و عروق فرشچيان و سينا( فرشچيان) توانستند به ترتيب رتبه ها ي اول تا سوم را كسب كنند. وضعيت رتبه هاي برتر در زيرگروههاي مربوطه  نيز در جدول ذيل ارائه شده است.

 وي با تاكيد بر لزوم پياده سازي كامل ضوابط و دستور العمل هاي حوزه تجهيزات و ملزومات پزشكي در مراكز درماني افزود: نتايج نهايي رتبه بندي مديريت تجهيزات و ملزومات پزشكي مراكز درماني استان پس از بررسي گزارشات ارسالي اقدامات اصلاحي انجام شده توسط بيمارستانها و تغييرات احتمالي در امتيازات فعلي در اسفند ماه سال جاري اطلاع رساني و از رتبه هاي برتر قدر داني خواهد شد.