اخبار : دوره آموزشی سامانه TTAC با حضور 70نفر از کارشناسان حوزه غذایی، آرایشی و بهداشتی برگزار شد

دوره آموزشی سامانه TTAC با حضور 70نفر از کارشناسان حوزه غذایی، آرایشی و بهداشتی برگزار شد

صبح روز 12 بهمن ماه، دوره آموزشی آشنایی با سامانه TTAC توسط، مشاور برنامه های ارتقاء ایمنی سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و معاونت های غذا و دارو ایران، تهران، شهید بهشتی و البرز آموزش داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، صبح امروز، 12 بهمن ماه، دوره آموزشی آشنایی با سامانه TTAC توسط مهندس سعید رضایی، مشاور برنامه های ارتقاء ایمنی سلامت اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و معاونت های غذا و دارو ایران، تهران، شهید بهشتی و البرز آموزش داده شد.

در این دوره آموزشی حدود 70 نفر از کارشناسان حضور داشتند که تمامی مراحل سامانه TTAC در این دوره آموزشی عنوان و آموزش داده شد.

این دوره آموزشی در راستای سیستمی شدن خدمات سازمان غذا ودارو از طریق پرتال سازمان غذا وداروTTAC) )به آدرس www.ttac.ir برگزار شد.

***لازم به ذکر است از امروز 12 بهمن  داوطلبان فعالیت در این حوزه به عنوان مسئول فنی میبایست مدارک و سوابق خود را از طریق بخش "صلاحیت مسئولیت فنی " در سامانه بارگذاری و پس از تائید صلاحیت توسط کارشناسان از طریق سامانه اقدام به پیگیری دریافت پروانه مسئولیت فنی نمایند.همچنین مسئولین فنی شاغل و دارای پروانه نیز، میبایست اطلاعات خود رادر سامانه مذکوربارگذاری نمایند.