اخبار : كميسيون بررسي صدور پروانه هاي بهداشتي و مجوزهاي ورود مواد اوليه برگزار شد

كميسيون بررسي صدور پروانه هاي بهداشتي و مجوزهاي ورود مواد اوليه برگزار شد

يكصد وهشتادوششمین كميسيون بررسي صدور پروانه هاي بهداشتي و مجوزهاي ورود مواد اوليه و فرآيند شده مواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمويم معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، يكصد وهشتادوششمین كميسيون بررسي صدور پروانه هاي بهداشتي و مجوزهاي ورود مواد اوليه و فرآيند شده مواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار شد. 

در اين كميسيون كه با حضور تمامي اعضا و رياست دكتر «جمشيد سلام زاده» برگزار شد يك پرونده مربوط به مجوزهاي ورود مواد اوليه و فرآيند شده بررسي و تصميمات لازم به عمل آمد. همچنين در ادامه هفتاد و شش پرونده مربوط به صدور و اصلاح پروانه هاي  بهره برداري، ساخت و مسئولين فني بررسي شد كه در نهايت با صدور و اصلاح چهار پروانه بهره برداری، بيست پروانه مسئول فني، صدور و اصلاح پنجاه پروانه ساخت، موافقت گرديد. همچنین در این جلسه با تمدید شناسه نظارت کارگاهی يك کارگاه موافقت به عمل آمد و با صدور يك مجوز ظرفیت خالی جهت کارخانجات موافقت به عمل آمد و در خصوص پرونده يك کارخانه نیز تصمیم گیری گردید.