اخبار : سیزدهمین نشست قطب جنوب غرب کشور(چهارم) از طریق ویدیو کنفرانس در اهواز

سیزدهمین نشست قطب جنوب غرب کشور(چهارم) از طریق ویدیو کنفرانس در اهواز

صبح امروز سیزدهمین نشست اعضای قطب جنوب غرب کشور (چهارم) از طریق ویدیو کنفرانس توسط معاونت غذا و داروی اهواز برگزار شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، صبح امروز سیزدهمین نشست اعضای قطب جنوب غرب کشور (چهارم) از طریق ویدیو کنفرانس توسط معاونت غذا و داروی اهواز برگزار شد.

دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی اهواز گفت: در این نشست معاونت غذا و داروی اهواز ۷ برنامه تدوین و تهیه کرده است که این برنامه ها علاوه بر برنامه های سازمان غذا و داروی کشور است.

وی با بیان اینکه موفقیت ما در کار تیمی است تصریح کرد: پژوهش محور کردن کارها در راستای سند ملی بیماری های غیر واگیر از مهمترین اولویت های معاونت غذا و داروی اهواز است.

معاون غذا و داروی اهواز در ادامه استقرار سامانه هوشمند، برگزاری دوره آموزشی تجویز منطقی دارو برای دانشجویان پزشکی، راه اندازی سامانه جامع تهیه و تدارک دارو و ملزومات پزشکی اتصال سامانه، استقرار سامانه الکترونیک و استاندارهای تجهیزات پزشکی در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی اهواز را از مصوبات این نشست بیان کرد.

دکتر برزگر با تاکید بر اینکه کتاب تجهیزات پزشکی الکترونیک شود، مهمترین اقدامات انجام شده توسط معاونت غذا و داروی اهواز را شامل استقرار سامانه مساعدت مالی بیماران در بسته HIX در راستای هدف کلی حفاظت مالی از بیماران در برابر هزینه ها، ارائه خدمات مشاوره ای مکمل های تغذیه ای، رژیمی و ورزشی در داروخانه های منتخب اهواز و استقرار سامانه نظارت بر تولید الکل در کارخانجات تولیدی مستقر در استان خوزستان در رستای سند ملی بیماری های غیر واگیر برشمرد.