اخبار : جزئیات نخستین اقدام عملی در راستای حمايت از صادركنندگان تجهيزات پزشكی/کتاب جامع بانک اطلاعاتی به زودی منتشر می شود

جزئیات نخستین اقدام عملی در راستای حمايت از صادركنندگان تجهيزات پزشكی/کتاب جامع بانک اطلاعاتی به زودی منتشر می شود

سرپرست اداره صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو: جزئیات نخستین اقدام عملی در راستای حمايت از صادركنندگان تجهيزات پزشكی/کتاب جامع بانک اطلاعاتی به زودی منتشر می شود

 سرپرست اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از تهیه بانک اطلاعات جامع شرکت های صادراتی خبر داد.

مهندس اسحاق عامری، سرپرست اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، از تهیه بانک اطلاعات جامع شرکت های صادراتی خبر داد.
وی افزود: فراخوان" تهیه این بانک اطلاعاتیبه زودی در وب سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به نشانی imed.ir اعلام و با همکاری اداره فناوری اطلاعات تجهیزات پزشکی، شرکتها در کارتابل الکترونیکی سامانه imed.ir دسترسی برای تکمیل اطلاعات درخواستی بصورت الکترونیکی را دارند.
مهندس عامری اظهار داشت: هدف  از تهیه بانک اطاعاتی جامع شرکت های صادراتی این است که شرکت هایی که پتانسیل صادرات داشته باشند شناسایی خواهند شد و تسهیلات و بسته های حمایتی برای صادرات به آن ها در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: این کتاب با عنوان " دایرکتوری شرکت های صادرات تجهیزات پزشکی " به زودی منتشر و در اختیار سفارتخانه ها و شرکت ها و مراکزی که در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی فعالیت دارند قرار می گیرد.