اخبار : آموزش مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی به کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

آموزش مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی به کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

سرپرست اداره تفویض، بهبود فرآیندها و امور استانها تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: دوره های بازآموزی در حوزه های نظارت،نگهداشت و تولید با همکاری معاونت غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی ایران درروزهای شنبه و یکشنبه(هفتم و هشتم) اسفندماه برگزار گردید.

سید مجید میر معینی،سرپرست اداره تفویض، بهبود فرآیندها و امور استانها تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در گفتگو با ایفدانا گفت:با عنایت به تاکید مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی مبنی بر اجرای هرچه بهتر طرح واگذاری برخی از اختیارات اداره کل به معاونتهای غذاوداروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ،دوره های بازآموزی در حوزه های نظارت،نگهداشت و تولید با همکاری معاونت غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی ایران درروزهای شنبه و یکشنبه(هفتم و هشتم) اسفندماه برگزار گردید.

وی افزود:  دوره های فوق با موضوعات تمدید پروانه ساخت تجهیزات وملزومات پزشکی،چک لیستهای بازدید از خطوط تولیدGMP  ،سامانه نظارت و بازرسی و مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی تدوین و به کارشناسان دانشگاههای علوم پزشکی آموزش داده شد.

مهندس میر معینی یادآور شد که کلاسهای هفتم اسفندماه با حضور دانشگاههای قطب و دانشگاههای مشمول طرح واگذاری تمدید پروانه و کلاسهای هشتم اسفندماه با حضور کارشناسان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و در حوزه های نظارت و نگهداشت برگزار گردید.