اخبار : درخواست تکمیل بانک اطلاعات جامع شرکت های صادراتی در سامانه

درخواست تکمیل بانک اطلاعات جامع شرکت های صادراتی در سامانه

سرپرست اداره صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: درخواست تکمیل بانک اطلاعات جامع شرکت های صادراتی در سامانه

 آقای مهندس عامری سرپرست اداره صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد:   اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو  در نظر دارد در راستای  حمایت از شرکت های فعال در حوزه صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی،تسهیلات و خدمات ویژه ای را ارائه نماید، لذا لازم است شرکتها جهت بهره مندی از این خدمات نسبت به تکمیل فرم های بانک اطلاعات جامع شرکت های صادراتی تا تاریخ 1395/12/15 اقدام نمایند. وی افزود شرکت هایی که تا کنون سابقه صادرات نداشته اند و تمایل دارند از این به بعد دراین حوزه فعالیت کنند نیز می بایست نسبت به تکمیل فرم ها اقدام کنند.

مهندس عامری فرآیند نحوه دسترسی شرکتها به لینک صادرات را به شرح ذیل اعلام نمود:

  1. شرکتها به سامانه import.imed.ir ورود نموده و از منوی مجوز صادرات ، با انتخاب لینک "جمع آوری اطلاعات بانک جامع صادرات" ، به سامانه دسترسی دارند و باید اقدامات ذیل را جهت  بارگذاری اطلاعات انجام دهند.
  2. دانلود فایل فر م های جمع آوری اطلاعات صادرات (Firstexportreport)
  3.  تکمیل و ذخیره اطلاعات فرم ها بصورت آفلاین
  4.  انتخاب کلید افزودن فایل و آپلود فایل تکمیل شده را از آدرس مورد نظر در بخش الصاق فایل بصورت آنلاین
  5. با توجه به حجیم بودن اطلاعات ضمائم فرم تکمیلی شماره 10، مستندات این اطلاعات لازم به بارگذاری در سامانه نیست و شرکت می بایست موارد را در فرم 10 مشخص نموده و مستندات آن را در عناوین اعلامی مذکور و در قالب لوح فشرده طی نامه رسمی تحویل اداره امور عمومی و اسناد و مکاتبات (دبیر خانه ) اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزمات پزشکی نمایند.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتر  به اداره صادرات (اداره کل تجهیزات و ملزمات پزشکی) مراجعه و یا باشماره تلفن  63420 داخلی 451 (کارشناس اداره صادرات) تماس حاصل فرمایید.