اخبار : خدمتی دیگر در جهت شفاف سازی با ایجاد امکان درج تیکت (یادداشت الکترونیکی) به منظور پاسخگویی الکترونیکی

خدمتی دیگر در جهت شفاف سازی با ایجاد امکان درج تیکت (یادداشت الکترونیکی) به منظور پاسخگویی الکترونیکی

مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: خدمتی دیگر در جهت شفاف سازی با ایجاد امکان درج تیکت (یادداشت الکترونیکی) به منظور پاسخگویی الکترونیکی

مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: به منظور جایگزینی پاسخگویی الکترونیکی بجای تماس های تلفنی در جهت شفاف سازی و مستندسازی درخواستها،  امکان ثبت درخواست الکترونیکی(تیکت)، در وب سایت اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی، ایجاد گردید. وی افزود کاربران دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، انجمن ها و اتحادیه های  تجهیزات پزشکی و کلیه شرکتهای تولید کننده، وارد کننده، توزیع کننده و اصناف تجهیزات پزشکی می توانند به منظور امکان پیگیری و ارجاع، درخواست های  خود را در عناوین مشخص شده در وب سایت، مطابق فرآیند ذیل ثبت نمایند.

  1. کلیه کاربران دانشگاهها و شرکتها می توانند جهت درج تیکت، با همان نام کاربری خود در سامانه imed و با کلمه عبور پیش فرض 123456، از گزینه "ورود کاربران- به بخش تیکت"وب سایت(www.imed.ir)، ورود نمایند.
  2. پس از ورود و با کلیک مجدد بر روی گزینه "ورود کاربران-به بخش تیکت" ، گزینه های"تغییر کلمه عبور" و "ویرایش مشخصات" را انتخاب و حتماً رمز عبور خود را تغییر دهند. همچنین در صورت نیاز، ایمیل و مشخصات خود را ویرایش نمایند. لازم به ذکر است، با درج ایمیل معتبر، مراتب ارجاع و چرخه انجام کار قابل مشاهده برای متقاضی می باشد.
  3. با ورود به منوی "پاسخگویی(درج تیکت)"و با انتخاب عنوان مرتبط، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نموده و با انتخاب گزینه پیگیری، می توانند درخواست را پیگیری کنید. 
  4. لازم به ذکر است، حداکثر زمان پاسخگویی به تیکت ثبت شده، سه روز کاری می باشد.