اخبار : دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور از راه جنگ بیولوژیکی و غذایی است.

دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور از راه جنگ بیولوژیکی و غذایی است.

عضو هیات علمی دانشگاه بقیة ا... درکارگاه آموزشی بیوتروریسم غذایی در بیرجند گفت: دشمن در به دنبال جنگ بیولوژیکی و غذایی در کشور ما است

به گزارش ایفدانا –ifdana ، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو بیرجند، پروفسور علی کرمی  متخصص بیوتکنولوژی پزشکی و فوق تخصص مهندسی ژنتیک و عضو هیات علمی دانشگاه بقیة ا... امروز در کارگاه آموزشی بیوتروریسم غذایی– دارویی و خطرات ناشی از مصرف محصولات قاچاق و تقلبی که به همت معاونت غذا و دارو بیرجند برگزار گردید گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به کشورما از راه جنگ بیولوژیکی و غذایی است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: هوشیاری مسئولان و افزایش سطح آگاهی مردم می تواند مانع اجرای نقشه های دشمن برای ملت ایران شود.

 گفتنی است همچنین جلسه سخنرانی با موضوع " اصلاح سبک زندگی و خطرات ناشی از مصرف محصولات سلامت محور قاچاق و تقلبی" از سوی معاونت غذا ودارو بیرجند با حضور  پروفسور علی کرمی  متخصص بیوتکنولوژی پزشکی و فوق تخصص مهندسی ژنتیک و عضو هیات علمی دانشگاه بقیة ا... و با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و دبیرخانه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی از ساعت 19 عصردیروز در محل حسینیه جماران واقع در انتهای پاسداران بیرجند ویژه عموم مردم برگزار شد.