اخبار : تامین نیازهای کشور با محصولات تولید داخل/اشتغالزایی در بیش از 400 شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی

تامین نیازهای کشور با محصولات تولید داخل/اشتغالزایی در بیش از 400 شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی

رئیس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: در سالیی که مزین به سال " اقتصاد مقاومتی؛ تولیدو اشتغال " از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است برنامه های خود را بر اساس این شعار در اولویت قرار داده ایم.

رئیس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "،  گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب  مزین به "  اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال " شده است برنامه های خود را بر اساس این شعار در اولویت قرار داده ایم.

مهندس رزا مختاری، گفت: بیش از 400 شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی در کشور در حال فعالیت هستند و اشتعالزایی بسیار خوبی نیز در شرکت های تولیدی تجهیزات پزشکی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شرکت های تولید کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی بسیاری از نیاز های کشور را تامین می کنند و حتی برخی از شرکت ها نیز صادرات خوبی  به کشور های همسایه و اروپایی دارند.

مهندس مختاری همچنین بیان داشت: نظارت کارشناسان ما نیز به واحدهای تولیدی با حساسیت خاصی انجام می شود لذا بایسته است  کیفیت کالاهای تولیدی در برنامه ویژه  تولید کنندگان قرار گیرد.

رئیس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: حمایت های لازم از تولیدکنندگان در راستای اشتغالزایی نیز از سوی این سازمان صورت گرفته و امیدواریم سازمان ها و ادارات دیگر نیز تولیدکنندگان را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولین حمایت نمایند تا بتوانیم در اقتصاد کشور را پویا و زنده نگه داریم.