اخبار : ساعات مراجعه به ادارات اداره کل تجهیزات پزشکی پیرو راه اندازی امکان ثبت درخواست الکترونیکی(تیکت)

ساعات مراجعه به ادارات اداره کل تجهیزات پزشکی پیرو راه اندازی امکان ثبت درخواست الکترونیکی(تیکت)

قابل توجه مدیر عامل /مسئول فنی کلیه شرکت های تولیدکننده /واردکننده/توزیع کننده تجهیزات پزشکی اعلام ساعات مراجعه به ادارات اداره کل تجهیزات پزشکی پیرو راه اندازی امکان ثبت درخواست الکترونیکی(تیکت)

نظر به محدودیت زمانی در تعیین تکلیف پروند های ثبت به منظور اختصاص کدهای IRC شرکتها و لزوم بارگذاری سیاست های کدهای IRC در سامانه TTAC سازمان غذا و دارو، به اطلاع می رساند جهت جلوگیری از بروز وقفه در ثبت مجوز ورود در سامانه جامع تجارت ایران که جایگزین سامانه IMED شده است، از تاریخ 03/02/13966 به مدت یک ماه، ساعات مراجعه حضوری شرکتها به ادارات کارشناسی ذیل از ساعت 13:30 الی 15:300 خواهد بود.

  • اداره کارشناسی واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • اداره کارشناسی واردات تجهیزات و فرآورده های آزمایشگاهی
  • اداره کارشناسی واردات مواد و تجهیزات دندانپزشکی
  • اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی
  • اداره فناوری اطلاعات IT
  • اداره نظارت و ارزیابی- فقط موارد مربوط به قیمت گذاری و پیگیری شکایات

در اینخصوص موارد ذیل لازم به ذکر می باشد:

  1. مراجعه شرکتها به اداره مهندسی و نگهداری، واحد ترخیص و اداره امور عمومی و اسناد و مکاتبات(دبیرخانه) در طول ساعات ادارای مجاز می باشد.
  2. مراجعه شرکتها و بیماران به اداره نظارت و ارزیابی جهت صدور حواله توزیع و بررسی فاکتورهای ارز حمایتی در طول ساعات ادارای مجاز می باشد
  3. با توجه به وجود امکان رویت الکترونیکی گردش پرونده در سامانه، راه اندازی اعلام الکترونیکی نتایج کمیته فنی به کارتابل شرکتها و همچنین راه اندازی امکان ثبت درخواست الکترونیکی(تیکت) با قابلیت پیگیری و مشاهده چرخه ارجاع، از شرکتها تقاضا می شود جهت پیگیری مکاتبات و پرونده ها، طرح سوال، اعلام مشکل و...، از مراجعه حضوری خودداری نموده و نسبت به ثبت تیکت اقدام نمایند.

امیدوارم با همکاری شرکتهای محترم، امکان رسیدگی و انجام پرونده ها و درخواستها در کمترین زمان فراهم شود.

دکتر بیگلر، مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی