اخبار : پیام تبریک معاون غذا و داروی یزد به مناسبت روز روابط عمومی

پیام تبریک معاون غذا و داروی یزد به مناسبت روز روابط عمومی

صبح امروز دکتر محمد حسین مصدق ضمن تقدیر و تشکر از مسئول روابط عمومی این معاونت در پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی را به مسئول روابط عمومی و فعالان این حوزه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایفدونا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد، صبح امروز دکتر محمد حسین مصدق ضمن تقدیر و تشکر از مسئول روابط عمومی این معاونت در پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی را به مسئول روابط عمومی  و فعالان این حوزه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

در هزاره سوم، علم ارتباطات و دست اندرکاران حوزه های روابط عمومی شریان های اطلاع رسانی و عامل همبستگی مردم و سازمان ها بشمار می روند. بدون تردید روابط عمومی ها از سهمی بی بدیل و انکار ناپذیر در روند آگاهی بخشی به مخاطبان و انسجام درون سازمانی برخوردارند.

بدینوسیله روز 27 اردیبهشت که به روز روابط عمومی مزین و نامگذاری شده است را به شما فعالان این حوزه که با مشارکت صادقانه، فعالانه و متعهدانه خود ضمن حفظ مصالح کشور و منافع مردم نسبت به انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی در زمینه های فرهنگ مصرف دارو، غذای سالم و اقدامات آزمایشگاهی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی اهتمام نموده اید تبریک و تهنیت عرض نموده، قدردانی و سپاسگذاری می نمایم.