اخبار : نشست کارشناسان غذایی و دارویی شبکه های بهداشت و درمان

نشست کارشناسان غذایی و دارویی شبکه های بهداشت و درمان

نشست کارشناسان غذایی و دارویی و رابطین شبکه های بهداشت و درمان تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار گردید.

به گزارش ایفدانا – ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو بیرجند، نشست کارشناسان غذایی و دارویی و رابطین شبکه های بهداشت و درمان تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در محل معاونت غذا ودارو برگزار گردید.

معاون غذا و دارو بیرجند در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن سوم خرداد "سالروز آزاد سازی خرمشهر" گفت: برگزای این نشست ها به منظور هم افزایی و رسیدن به نظرات مشترک در حوزه های مختلف غذا و دارو ضروری است.

دکتر کبری ناصری با تاکید بر ضرورت موضوع ارزشیابی عملکرد شبکه های بهداشت ودرمان سطح استان افزود: هدف از ارزشیابی شبکه ها تشویق شبکه های موفق و کمک به افزایش سطح عملکردی سایر شبکه ها است.

 

گفتنی است، در ادامه این نشست کارگروه تخصصی نظارت بر مواد غذایی با موضوعات نحوه نظارت و عملكرد شبكه و تبيين شرح وظايف كارشناسان غذايي شبكه ها، نحوه نظارت بر واحدهاي توليدي مواد غذايي ،آرايشي و بهداشتي، فرايند صدور وتمديد پروانه هاي بهداشتي، نحوه نظارت بر كالاهاي سلامت محور، ارزشيابي شبكه ها، ارزيابي واحدهاي توليدي(PRPS) برگزار گردید.

همچنین کارگروه تخصصی نظارت بر دارو و مخدر با موضوعات نحوه نظارت و عملکرد شبکه و تبیین شرح وظایف کارشناس دارویی شبکه ، مروری بر اصول انبار داری دارویی، آموزش سامانه الکترونیکی مدیریت امور داروخانه ها، بررسی چک لیست ارزشیابی شبکه ها برگزار شد.

در پایان این نشست به سوالات کارشناسان با حضور معاون غذا و دارو، مدیران ادارات نظارت بر مواد غذایی و دارو و مخدر پاسخ داده شد.