اخبار : برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی در حوزه خدمات پس از فروش

برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی در حوزه خدمات پس از فروش

مدير اداره مهندسي و نگهداري تجهيزات و ملزومات پزشکي سازمان غذا و دارو از برنامه ریزی و اقدامات بسیار مهم به فعل در آمده در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد.

مدير اداره مهندسي و نگهداري  تجهيزات و ملزومات  پزشکي سازمان غذا و دارو در گفتگو با ایفدانا، پس از تقسیم  اهداف و برنامه اداره مهندسي و نگهداري به دو بخش اصلي ارتقاء مديريت نگهداشت و ملزومات پزشکي در مراکز درماني و ارتقاء سطح خدمات پس از فروش شرکت هاي تجهيزات پزشکي  اظهار داشت: در بخش خدمات پس از فروش برنامه های بسیار زیادی  همچون ارزيابي خدمات پس از فروش شرکت هاي تجهيزات پزشکي و اعلام نتايج به ذينفعان را  تدارک دیده ایم.

 

مهندس عظیم زاده با اشاره به بازنگري ضوابط خدمات پس از فروش و  نیز آیین نامه های شرکت هاي ثالث ارائه دهنده این نوع خدمات، از تدوين و ابلاغ تعرفه  شرکتهای خدمات پس از فروش نیز گفت و  رتبه بندي شرکت هاي تجهيزات پزشکي، ساماندهي موضوع فراخوان و مشکلات کيفي وسايل پزشکي را از جمله سیاستهایی دانست که در دستور کار اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی قرار گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: علاوه بر موارد مذکور  برنامه هایی چون قيمت گذاري، برآورد و تخمين تعدادي و قيمت قطعات يدکي استراتژيک و يافتن منابع و نحوه تأمين آنها، تدوين فرمت قراردادهاي سرويس و نگهداري بخش عمده از اقداماتی است که به فعل رسیده و بخش دیگری از آن در حال پيگيري است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اصولا یکی از مهمترین کارهایی که در  اداره مهندسی ونگهداری اداره کل نظارت ارزیابی تجهیزات پزشکی مورد تاکید می باشد ساماندهی خدمات پس از فروش است که با انجام کارهای بالا شاهد توفیقات بیش از پیشی در این حوزه هستیم.