اخبار : درخشش معاون غذا و ارومیه در مجامع بین المللی

درخشش معاون غذا و ارومیه در مجامع بین المللی

عضو هیات علمی دانشکده داروسازی و معاون غذا و داروی ارومیه برای سوّمین بار بعنوان عضو کمیته ارزیابی دانشگاه اترخت هلند انتخاب شد.

به گزارش ایفدانا -Ifdana از روابط عمومی معاونت غذا و داروی ارومیه:

عضو هیات علمی دانشکده داروسازی و معاون غذا و داروی ارومیه برای سوّمین بار بعنوان عضو کمیته ارزیابی دانشگاه اترخت هلند انتخاب شد.

پروفسور حسن ملکی نژاد، فارماکولوژیست- توکسیکولوژیست، از طرف بالاترین مرجع ارزیابی پایان‌نامه‌های دوره‌هایPh.Dدانشگاه اترخت بعنوان عضو اصلی کمیته برگزیده شد و در طی سال‌های 1395 و1396  در بین دانشمندان دیگری از کشورهای دیگر دنیا نقش اساسی را در سطح بین‌المللی ایفا نمود.

گفتنی است دانشگاه اترخت هلند با 381 سال قدمت یکی از دانشگاه های معتبر و بین‌المللی است که در زمینه علوم داروئی، طب و علوم نوین جایگاه جهانی داشته و دارد.

از دانشگاه اترخت هلند تابحال چندین دانشمند بعنوان برنده جایزه نوبل جهانی معرفی شده‌اند. این دانشگاه بعنوان مهمترین دانشگاه اروپائی در هدایت علمی کارخانه‌های داروسازی و تولیدات انواع مختلف فرآورده‌های بیولوژیک و شیر خشک در جهان می‌باشد.

این دانشگاه در حال حاظر با 100 موسسه علمی و دانشگاهی روابط علمی و پروژه‌های مشترک در حال انجام دارد. در این بین سالانه از همین 100 کشور خارجی در200  زمینه علمی دوره‌هایی تحت عنوان مدارس تابستانه را طی می‌کنند.