اخبار : شکوفایی و رونق اقتصادی با نگاه جهانی به صادرات/کیفیت و نظارت در اولویت برنامه ها

شکوفایی و رونق اقتصادی با نگاه جهانی به صادرات/کیفیت و نظارت در اولویت برنامه ها

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه تولیدات تجهیزات پزشکی در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی حمایت می شوند اظهار داشت: تجهیزات پزشکی تولید داخل که باعث اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شوند باید نگاه جهانی برای صادرات داشته باشند.

دکترمحمود بیگلر، مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، با بیان اینکه تولیدات تجهیزات پزشکی در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی حمایت می شوند اظهار داشت: تجهیزات پزشکی تولید داخل که باعث اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شوند باید نگاه جهانی برای صادرات داشته باشند.

وی افزود: نظارت بر تولید و کنترل کیفی از مقوله های مهمی است که در اولویت برنامه های اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو قرار دارد و شرکت های تولیدی باید این دو مقوله مهم را رعایت کنند تا بتوانند صادرات داشته باشند.

دکتر بیگلر ادامه داد: کیفیت تجهیزات پزشکی باید در همه زمینه ها کیفیت ایده آل باشد که در این زمینه جلسات متعددی را با انجمن ها داشته ایم و تاکید کرده ایم که باید نظارت بر کیفیت در اولویت باشد که دراین صورت می توانیم صادرات به تمام دنیا داشته باشیم.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: امیدواریم در آینده نزدیک تمامی شرکت های تولیدی ما بتوانند صادرات چشمگیری را به تمامی کشور ها داشته باشند.