اخبار : طرح تشدید نظارت و پایش شیرینی ویژه ماه مبارک رمضان

طرح تشدید نظارت و پایش شیرینی ویژه ماه مبارک رمضان

مدیر نظارت بر مواد غذایی استان یزدعنوان کرد: طرح تشدید نظارت و پایش شیرینی ویژه ماه مبارک رمضان که از 6 خرداد ماه در استان آغازشده بود همچنان به قوت خود باقیست.

به گزارش ایفدونا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی یزد ، رضا مورکیان با اعلام این خبر افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای شیرینی های همچون زولبیا و بامیه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت یکماه در استان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: این طرح تشدید با هدف جلوگیری از هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی ها در اولویت نظارت خواهد بود .

مدیر نظارت بر مواد غذایی استان یزد عنوان کرد: در شروع این طرح یک واحد شیرینی سازی به دلیل آلودگی محصولات پلمپ و دو واحد هم به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب تولید آنها طی صورتجسله کارشناسان این حوزه متوقف شد.

دکترمورکیان همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای تولید شیرینی موظب به رعایت موازین بهداشتی و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب می باشند در غیر اینصورت به شدت با «ها برخورد قانونی خواهد شد. وی همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 190  تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.