اخبار : وظایف معاونت ها در کنترل حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه تبین شد

وظایف معاونت ها در کنترل حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه تبین شد

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول در اولین کمیته دانشگاهی تجهیزات و ملزومات پزشکی در سال 96 خبر داد: معاونت درمان مسئولیت نظارت و بازرسی بر تجهیزات پزشکی سرمایه ای و معاونت غذا و دارو نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات مصرفی را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش ایفدانا - Ifdana ، به نقل از گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو ،داود سلمان پور،ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،اهم مصوبات کمیته را این چنین تشریح کرد: آموزش و فراگیری پرسنل حوزه تجهیزات پزشکی،مطالعه دستوالعملها و برنامه ریزی بر اساس اسناد بالا دستی،تشکیل منظم کمیته های ملزومات در بیمارستان ها و همچنین دقت در مصرف محصولاتی که دارای اصالت بوده و عدم خرید کالاهای مصرفی قاچاق از مهمترین مصوبات این کمیته می باشند.

دکتر سلمان پور در پایان افزود : در خصوص تهیه تجهیزات پزشکی سرمایه ای،اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه موظف است نیازسنجی منطقی و فنی را انجام دهد و پس از تهیه در نحوی نگهداری و مراقبت از دستگاه ها بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت صورت پذیرد.

کمیته تخصصی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با حضور معاونان غذا ،دارو و درمان،رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه،رؤسا و مسئولین فنی ملزومات و تجهیزات پزشکی بیمارستان های دانشگاه در روز سه شنبه 17 خردادماه در سالن آفتاب این معاونت برگزار شد.