اخبار : تشکیل دومین کمیته داخلی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

تشکیل دومین کمیته داخلی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

دومین کمیته داخلی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور با حضور همه اعضا و نیز کارشناس مسئول کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و معاون تعزیرات امور حکومتی در محل دفتر معاونت غذا و دارو تشکیل شد.

به گزارش ایفدونا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی یزد دومین کمیته داخلی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور ظهر روز چهارشنبه مورخ 24 خرداد سال یک هزارو سیصدو نود و شش با حضور همه اعضا و نیز کارشناس مسئول کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و معاون تعزیرات امور حکومتی در محل دفتر معاونت غذا و دارو تشکیل شد.

صورتجلسه این کمیته در 9 بند تنظیم که بخشی از آن شامل برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه آشنایی با راههای شناخت کالاهای قاچاق جهت کارشناسان بهداشت محیط و نیز غذا و دارو، اطلاع رسانی به مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی در زمینه ممنوعیت کالاهای سلامت محور قاچاق و نیز آشنایی با عوارض ناشی از مصرف آنها و قوانین مربوطه توسط معاونت بهداشتی، برنامه ریزی بازدید مشترک از عطاریها به صورت فصلی و پیگیری در زمینه شناسایی انبارهای کالاهای سلامت محور و سوق دادن آنها جهت اخذ مجوزهای بهداشتی می باشد.

در پایان مقرر شد سومین کمیته داخلی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در تاریخ 14 شهریور ماه تشکیل و عملکرد اعضا ارزیابی گردد.