اخبار : دقت در انجام وظایف، اطمینان جامعه به محصولات تولیدی را در پی خواهد داشت

دقت در انجام وظایف، اطمینان جامعه به محصولات تولیدی را در پی خواهد داشت

ه گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاون غذا و دارو دانشگاه در دیدار با مدیر و کارکنان آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و بهداشتی عنوان نمود: نقش حوزه آزمایشگاه کنترل کیفی در انعکاس سلامت محصولات و اطمینان جامعه برای مصرف تولیدات داخل استان بسیار مهم می باشد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر جمشید محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه در دیدار با مدیر و کارکنان آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و بهداشتی معاونت ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام علی (ع) و تشکر از زحمات همکاران در کنترل کیفی محصولات غذایی و بهداشتی عنوان نمود: نقش حوزه آزمایشگاه کنترل کیفی در انعکاس سلامت محصولات و اطمینان جامعه برای مصرف تولیدات داخل استان بسیار مهم می باشد.

دکتر جمشید محمدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد که یکی از موارد مهمی که می بایست به آن توجه بیشتری نمود، نظارت بر آزمایشگاه کنترل کیفی کارخانجات تولید مواد غذایی و بهداشتی و نحوه عملکرد آن ها بوده و کارکنان آزمایشگاه باید با دقت و حساسیت همچون گذشته عمل نمایند.

گفتنی است در خاتمه جلسه، مدیر و کارشناسان حاضر از دغدغه ها، مشکلات و راه حل های پیشنهادی خود جهت پیشرفت کاری صحبت نمودند.