اخبار : فراخوان – سری اول کیسه UVA

فراخوان – سری اول کیسه UVA

رئیس اداره کارشناسی واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فراخوان – سری اول کیسه UVA

مهندس تولی رئیس اداره کارشناسی واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام گفت: در راستای سیاستهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کاهش هزینه بیماران و همچنین کاهش قیمت وسایل پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و تسهیل دسترسی به آن، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در نظر دارد نسبت به ثبت و تهیه فهرست شرکتهای تامین کننده ملزومات پزشکی مصرفی دانشگاههای علوم پزشکی برای مدت 6 ماه اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت های حائز  شرایط دعوت می نماید نسبت به ارائه قیمت برای محصول موضوع فراخوان حاضر اقدام نمایند.

الف- ملزومات پزشکی موضوع فراخوان :

کیسه UVA

ب- مدت فراخوان :

فراخوان حاضر برای تهیه فهرست ملزومات پزشکی این فراخوان 6 ماه می باشد.

ج- تاریخ اعلام فراخوان :

ساعت12 روز یکشنبه 96/04/11

ه- مهلت ارائه درخواست ثبت کالا:

ساعت14 روز دوشنبه 96/04/19

و- مهلت تحویل اسناد به دبیرخانه :

ساعت 14 روز چهارشنبه 96/04/21

ز- شرکت های واجد شرایط :

الف: شرکتهای نمایندگی کمپانی های سازنده کالاهای موضوع فراخوان که در اداره کل تجهیزات پزشکی ثبت شده اند

ب: سایر شرکتهای فاقد نمایندگی کالای موضوع فراخوان با شرایط ذیل :

ب-1- دارای شناسنامه و ناظر فنی در اداره کل تجهیزات پزشکی ( در صورتی که شرکتی فاقد شناسنامه یا مسئول فنی باشد می بایست قبل از اقدام به اخذ مجوز ورود نسبت به تشکیل و تکمیل شناسنامه و معرفی مسئول فنی اقدام نماید.)

ب-2- توان واردات کالا، ترخیص و انبارش کالاهای موضوع فراخوان را داشته باشد.

ب-3- دارای تیم بازرگانی و فروش مجرب و در صورت لزوم کارشناس مورد نیاز، به تعداد متناسب با حجم مجوز صادره

ب-4- داشتن امکانات لازم در ارائه خدمات علمی یا فنی به مشتریان با توجه به نوع کالا

 

ح- توضیحات :

1-شرکتهای نماینده می بایست از طریق پورتال تجهیزات پزشکی به آدرس www.imed.ir سامانه ثبت کالا در قسمت ثبت کالای پزشکی پس از انتخاب گزینه ثبت کالای جدید و تکمیل فرم  تحویل دبیرخانه نمایند.

2-شرکتهای غیرنماینده می بایست از طریق پورتال تجهیزات پزشکی به آدرس www.imed.ir سامانه ثبت کالا ابتدا در قسمت اطلاعات شناسنامه و نمایندگی ها از قسمت درخواست ثبت  نمایندگی جدید گزینه تامین کنندگان مجاز را انتخاب نماید و سپس نسبت به ثبت کالای در قسمت ثبت کالای جدید و انتخاب گزینه فوریتی، درخواست خود را ثبت نموده و تحویل دبیرخانه نمایند.

3-مسیر انتخاب کالای موضوع فراخوان به شرح ذیل می باشد:

تجهیزات پزشکی ......> دستگاهها و لوازم عمومی پزشکی .....> دستگاههای عمومی .....>آفرزیس و جداسازی اجزای خون....> فتوفرز ....> مصرفی دستگاه تابش پرتو UVA .....> کیت مصرفی دستگاه تابش پرتو UVA

4-شرکت می بایست مدارک اعلام شده در ثبت کالاشامل مدارک و تاییدیه های کیفی، سابقه فروش کمپانی (جهت کالای مورد فراخوان) را در درخواست ثبت کالا آپلود نماید.

5- شرکت در فراخوان و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط فراخوان بوده و این اداره کل در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات با توجه به کیفیت و قیمت مختار خواهد بود

6-هر گونه تغییر در شرایط فراخوان از طریق سایت به اطلاع عموم خواهد رسید

7-خرید اقلام راسا توسط مراکز درمانی و دانشگاههای علوم پزشکی کشور انجام خواهد شد و انبارش، بازاریابی، توزیع و فروش به عهده شرکت واردکننده خواهد بود

8-محصولات موضوع این فراخوان که دارای بالاترین کیفیت و کمترین قیمت باشند با معرفی نام شرکت واردکننده، پس از تایید کمیته فنی تجهیزات پزشکی کشور برای مدت 6 ماه به دانشگاههای سراسر کشور اعلام می گردد. بدیهی است کلیه مراکز درمانی صرفا مجاز به خرید این محصولات از شرکتهای فوق با رعایت سقف قیمتی اعلام شده خواهند بود.

ت- نکات قابل توجه در قیمت گذاری :

1-تعداد مورد نیاز 1200 (یکهزار و دویست عدد) می باشد.

2-حداکثر زمان امکان تحویل کالا به مراکز درمانی می بایست توسط شرکت اعلام گردد.

3-قیمت ریالی صافی دیالیز اطفال جهت مراکز درمانی سراسر کشور می بایست بر اساس ارز آزاد توسط شرکت محاسبه و اعلام گردد در صورتیکه به هر دلیل نوع ارز تغییر نماید اختلاف نرخ ارز توسط اداره کل محاسبه و قیمت اعلامی شرکت بر اساس آن اصلاح و به مراکز درمانی جهت تهیه ابلاغ می شود.

 

4-در قیمت اعلامی توسط شرکت می بایست کلیه هزینه های شرکت به سراسر کشور شامل کرایه ارسال کالا به شهرستانها و سود مورد نظر توزیع کنندگان و عرضه کنندگان و سایر هزینه ها توسط شرکت محاسبه و لحاظ گردد.

5-با در نظر گرفتی بندهای 1 تا 4 فوق الذکر قیمت کالا به مراکز درمانی سراسر کشور می بایست مطابق با قیمت ریالی نهایی اعلامی در فراخوان و به طور یکسان تحویل گردد.

شماره نامه ابلاغی: 664/31732  تاریخ نامه: 96/04/07