اخبار : فراخوان – سری اول صافی دیالیز اطفال

فراخوان – سری اول صافی دیالیز اطفال

رئیس اداره کارشناسی واردات تجهیزات و ملومات پزشکی سازمان غذا و دارو خبر داد: فراخوان – سری اول صافی دیالیز اطفال

مهندس تولی رئیس اداره کارشناسی واردات تجهیزات و ملومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: در راستای سیاستهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کاهش هزینه بیماران و همچنین کاهش قیمت وسایل پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و تسهیل دسترسی به آن، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در نظر دارد نسبت به ثبت و تهیه فهرست شرکتهای تامین کننده ملزومات پزشکی مصرفی دانشگاههای علوم پزشکی برای مدت 6 ماه اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت های حائز شرایط  دعوت می نماید نسبت به ارائه قیمت برای محصول موضوع فراخوان حاضر اقدام نمایند.

الف- ملزومات پزشکی موضوع فراخوان :

صافی دیالیز اطفال

ب- مدت فراخوان :

فراخوان حاضر برای تهیه فهرست ملزومات پزشکی این فراخوان 6 ماه می باشد.

ج- تاریخ اعلام فراخوان :

ساعت12 روز یکشنبه 96/04/11

ه- مهلت ثبت الکترونیکی درخواست ثبت کالا:

ساعت14 روز دوشنبه 96/04/19

و- مهلت تحویل فرم درخواست ثبت کالا به دبیرخانه :

ساعت 14 روز چهارشنبه 96/04/21

ز- شرکت های واجد شرایط :

الف: شرکتهای نمایندگی کمپانی های سازنده کالاهای موضوع فراخوان که در اداره کل تجهیزات پزشکی ثبت شده اند

ب: سایر شرکتهای فاقد نمایندگی کالای موضوع فراخوان با شرایط ذیل :

ب-1- دارای شناسنامه و ناظر فنی در اداره کل تجهیزات پزشکی ( در صورتی که شرکتی فاقد شناسنامه یا مسئول فنی باشد می بایست قبل از اقدام به اخذ مجوز ورود نسبت به تشکیل و تکمیل شناسنامه و معرفی مسئول فنی اقدام نماید.)

ب-2- توان واردات کالا، ترخیص و انبارش کالاهای موضوع فراخوان را داشته باشد.

ب-3- دارای تیم بازرگانی و فروش مجرب و در صورت لزوم کارشناس مورد نیاز، به تعداد متناسب با حجم مجوز صادره

ب-4- داشتن امکانات لازم در ارائه خدمات علمی یا فنی به مشتریان با توجه به نوع کالا

ح- توضیحات :

1-شرکتهای نماینده می بایست از طریق پورتال تجهیزات پزشکی به آدرس www.imed.ir سامانه ثبت کالا در قسمت ثبت کالای پزشکی پس از انتخاب گزینه ثبت کالای جدید و تکمیل فرم  تحویل دبیرخانه نمایند.

2-شرکتهای غیرنماینده می بایست از طریق پورتال تجهیزات پزشکی به آدرس www.imed.ir سامانه ثبت کالا ابتدا در قسمت اطلاعات شناسنامه و نمایندگی ها از قسمت درخواست ثبت  نمایندگی جدید گزینه تامین کنندگان مجاز را انتخاب نماید و سپس نسبت به ثبت کالای در قسمت ثبت کالای جدید و انتخاب گزینه فوریتی، درخواست خود را ثبت نموده و تحویل دبیرخانه نمایند.

3-مسیر انتخاب کالای موضوع فراخوان به شرح ذیل می باشد:

تجهیزات پزشکی ......> ارولوژی و نفرولوژی .....> دستگاههای ارولوژی و نفرولوژی .....> دیالیز ....> همودیالیز ....> مصرفی همودیالیز .....> فیلتر همودیالیز اطفال

4 - مشخصات عملکردی صافی دیالیز اطفال می بایست به شرح ذیل باشد:

  1. ضریب پاک کنندگی اوره (KOA ) بین 350 تا 500 میلی لیتر در ساعت
  2. سطح مقطع صافی 0.3 تا 0.8 متر مربع
  3. جم پرکنندگی 20 الی 50 میلی لیتر
  4. جنس صافی از نوع سینتتیک باشد

5- الزامات عمومی – مطابق با ISO8637

6-شرکت می بایست مدارک اعلام شده در ثبت کالا شامل مدارک و تاییدیه های کیفی، IFU محصول، سابقه فروش کمپانی را در درخواست ثبت کالا آپلود نماید.

7- شرکت در فراخوان و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط فراخوان بوده و این اداره کل در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات با توجه به کیفیت و قیمت مختار خواهد بود

8-هر گونه تغییر در شرایط فراخوان از طریق سایت به اطلاع عموم خواهد رسید

9-خرید اقلام راسا توسط مراکز درمانی و دانشگاههای علوم پزشکی کشور انجام خواهد شد و انبارش، بازاریابی، توزیع و فروش به عهده شرکت واردکننده خواهد بود

10-محصولات موضوع این فراخوان که دارای بالاترین کیفیت و کمترین قیمت باشند با معرفی نام شرکت واردکننده، پس از تایید کمیته فنی تجهیزات پزشکی کشور برای مدت 6 ماه به دانشگاههای سراسر کشور اعلام می گردد. بدیهی است کلیه مراکز درمانی صرفا مجاز به خرید این محصولات از شرکتهای فوق با رعایت سقف قیمتی اعلام شده خواهند بود.

 

ت- نکات قابل توجه در قیمت گذاری :

1-تعداد مورد نیاز 10000 (ده هزار عدد) می باشد.

2-حداکثر زمان امکان تحویل کالا به مراکز درمانی می بایست توسط شرکت اعلام گردد.

3-قیمت ریالی صافی دیالیز اطفال جهت مراکز درمانی سراسر کشور می بایست بر اساس ارز آزاد توسط شرکت محاسبه و اعلام گردد در صورتیکه به هر دلیل نوع ارز تغییر نماید اختلاف نرخ ارز توسط اداره کل محاسبه و قیمت اعلامی شرکت بر اساس آن اصلاح و به مراکز درمانی جهت تهیه ابلاغ می شود.

4-در قیمت اعلامی توسط شرکت می بایست کلیه هزینه های شرکت به سراسر کشور شامل کرایه ارسال کالا به شهرستانها و سود مورد نظر توزیع کنندگان و عرضه کنندگان و سایر هزینه ها توسط شرکت محاسبه و لحاظ گردد.

5-با در نظر گرفتی بندهای 1 تا 4 فوق الذکر قیمت کالا به مراکز درمانی سراسر کشور می بایست مطابق با قیمت ریالی نهایی اعلامی در فراخوان و به طور یکسان تحویل گردد.

شماره نامه ابلاغی : 664/31753  تاریخ نامه: 1396/04/07