اخبار : چک ساختار کد GTIN و نحوه ویرایش و استفاده مجدد از GTIN های پرونده های عودت شده

چک ساختار کد GTIN و نحوه ویرایش و استفاده مجدد از GTIN های پرونده های عودت شده

چک ساختار کد GTIN و نحوه ویرایش و استفاده مجدد از GTIN های پرونده های عودت شده

قابل توجه شرکتهای تولیدکننده و واردکننده تجهیزات پزشکی

نظر به فعالسازی چک ساختار کد GTIN از سوی سامانه TTAC از تاریخ 69/04/07، خواهشمند است در صورت اعلام خطا، مطابق فرآیند ذیل و راهنمای بررسی صحت کد GTIN در فایل پیوست اقدام نمایید.

  1. در صورتیکه بعد از تایید پرونده توسط کارشناس کیفی و قبل از صدور کد IRC ، خطای "ساختار GTIN صحیح نمی باشد" در لیست IRC ها نمایش داده شود، شرکت می بایست نسبت به درج کد GTIN صحیح اقدام نماید و با مراجعه به قسمت تصحیح GTIN ، کد ناصحیح را اصلاح و در سیستم ثبت نماید.
  2. همچنین شرکتها برای مواردی که کد IRC دائم آن صادر شده و نیاز به تصحیح فیلد افتراقی GTIN دارد، می بایست همانند بند فوق اقدام نمایند.
  3. راهنما و لینک سایت بررسی صحت کد GTIN در فایل پیوست موجود می باشد، خواهشمند است با توجه به موارد فوق، قبل از درج کدهای GTIN در فرم ثبت وسیله پزشکی، صحت آن را در سایت معرفی شده بررسی نمایید.
  4. شرکتها می توانند از کدهای GTIN پرونده های عودت شده برای ثبت مجدد کالا ، در پرونده ثبت جدید خود استفاده نمایند. لازم به ذکر است در صورتیکه وضعیت پرونده، عودت به شرکت باشد، پس از ارسال وضعیت آن به سامانه TTAC ، عودت پرونده به معنای ابطال کامل خواهد بود و پرونده های عودت شده، به وضعیت پرونده های در جریان تبدیل نخواهد شد. 

از شرکتهای متقاضی ثبت درخواست می گردد که مشخصات ثبت پرونده خود را بصورت دقیق و صحیح تکمیل نمایند تا بدلیل اشتباهات تکمیل فرم ثبت، نیازی به عودت توسط کارشناسان نباشد.

 

مشاهده و دریافت راهنمای بررسی صحت کد GTIN