اخبار : بارگذاری الکترونیکی نسخه اول کتاب جامع شرکت های صادراتی تجهیزات پزشکی برای دسترسی عموم

بارگذاری الکترونیکی نسخه اول کتاب جامع شرکت های صادراتی تجهیزات پزشکی برای دسترسی عموم

رئیس اداره صادرات تجهیزات و ملزمات پزشکی سازمان غذا و دارو خبر داد: بارگذاری الکترونیکی نسخه اول کتاب جامع شرکت های صادراتی تجهیزات پزشکی برای دسترسی عموم

مهندس اسحق عامری رئیس اداره صادرات تجهیزات و ملزمات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: نسخه اول فایل الکترونیکی کتاب جامع شرکت های صادراتی تجهیزات پزشکی برای دسترسی عموم در وب سایت اداره کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی در منوی معرفی ادارات/نظارت بر صادرات/ معرفی شرکتهای صادراتی، بارگذاری گردید.

وی گفت: کتاب جامع شرکت های صادراتی گامی بلند در راستای معرفی تجهیزات و ملزمات پزشکی ایران و یکی از مهمترین اهداف اداره کل در سال اقتصاد مقاومتی در افزایش سهم محصولات ایرانی در بازار جهانی است.

مهندس عامری خاطر نشان ساخت، تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی شرکت های صادراتی تجهیزات پزشکی می تواند نقش موثری در شناساندن محصولات ایرانی به بازگانان خارجی داشته باشد و امیدواریم با ارسال این کتاب به سفارت خانه ها این امر محقق گردد.

وی در ادامه افزود: از کلیه شرکت های که تاکنون اطلاعات خود را جهت درج در کتاب مذکور به این اداره کل ارسال نکرده اند، درخواست می گردد که حداکثر تا تاریخ 96/04/21  اطلاعات خود را قبل از چاپ نهایی کتاب، دراسرع وقت به اداره صادرات ارسال نمایند.