اخبار : دیدار مدیریت روابط عمومی دانشگاه با معاون غذا و دارو

دیدار مدیریت روابط عمومی دانشگاه با معاون غذا و دارو

مدیریت روابط عمومی دانشگاه همدان با حضور در معاونت غذا و دارو، کسب رتبه برترکشوری این حوزه را در ارزیابی عملکرد به معاون غذا و دارو تبریک گفتند.

به گزارش ایفدانا -  به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، جعفر شاهرخی مدیر روابط عمومی دانشگاه به همراه کارشناسان این حوزه با حضور در دفتر دکتر ایرج خدادادی معاون غذا و داروی دانشگاه ضمن  تبریک و قدر دانی کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال 95 را دربین معاونتهای غذا و داروی سطح دو کشور توسط این حوزه، عملکرد روابط عمومی دانشگاه را به طور مختصر ارائه داد.

 وی با تاکید بر حساس بودن حوزه روابط عمومی و فعالیت در این حوزه به مشکلات روابط عمومی از جمله نوع تفکر سنتی به روابط عمومی ها ، کمبود تجهیزات و منابع انسانی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی برای رشد کمی و کیفی فعالیتهای خود، ارائه چشم انداز جالب از سازمان خود، اثر بخش بودن و پیشرفت نیازمند حمایت همه جانبه مدیران ارشد دانشگاه است.

 در این دیدار دکتر خدادادی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات بی وقفه روابط عمومی گفت: این روابط عمومی ها هستند که با کارهای خلاقانه و ایده های نو توان اثر بخشی خود را می توانندافزایش دهند.

 وی افزود: روابط عمومی ها برای نمود پیدا کردن فعالیتهای خود باید در متن قرار گیرند و از موقعیتها  به هنگام استفاده کنند.

 معاون غذا و داروی دانشگاه، زمان شناسی را از ردیگر مولفه های اثر بخش فعالیتهای روابط  عمومی برشمرد و افزود: زمان حاضر، زمان تبادل اطلاعات در همان لحظه است و کوتاهی در آن خروجی موفقیت آمیزی را نخواهد اشت . هر جا روابط عمومی در اطلاع رسانی کوتاهی کرد و یا در زمان خودش کار را انجام نداد دیگرانی اخبار نادرست را به جامعه اطلاع رسانی خواهند کرد که کار روابط عمومی ها را نیزدچار اخلال خواهد شد.

 دکتر خدادادی هنر، تخصص و قدرت تغییرر ا از دیگر خصوصیات روابط عموی اثر بخش عنوان و اظهار کرد: روابط عمومی یک هنر و تخصص است که با این توانایی می تواند هم خود بدرخشد وهم سازمان مربوطه را در جایگاه مناسب قرار دهد.