اخبار : میلاد بانوی قدیسه مطهره، فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت خجسته باد

میلاد بانوی قدیسه مطهره، فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت خجسته باد

امام صادق(ع)پیش از ولادت كریمه آل محمد(ص) فرمود: خدا را حرمی است و آن مكه است،امیرمؤمنان را حرمی است و آن كوفه است،و ما اهل بیت را حرمى است و آن قم است.بزودى بانویى به نام فاطمه از تبار من در آن جا دفن شود كه هر كس به زیارتش بشتابد،بهشت بر او واجب می گردد.

به گزارش خبرنگار ایفدانا روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دهه کرامت،دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد.
این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.
تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌ها و جمال انسانی است.

روابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران، میلاد فرخنده کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و دهه نورانی کرامت را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت گفته، امیدواریم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت سلام الله علیها و بهره مندی از شفاعت این گوهر های زیبای هدایت و سعادت را به همه ما مسلمانان، عنایت فرماید.