اخبار : بازدید از پروژه پیاده سازی نرم افزار شبکه ملی آزمایشگاهی

بازدید از پروژه پیاده سازی نرم افزار شبکه ملی آزمایشگاهی

رئیس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و داروبا حضور در دانشگاه ایران از پروژه پیاده سازی نرم افزار شبکه ملی آزمایشگاهی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار" ایفدانا "  به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران :دکتر بهرام دارایی، رئیس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و داروی کشور به همراه دکتر مهران ولایی معاون غذا و دارو دانشگاه ایران از بخش های مختلف آزمایشگاه کنترل غذا و دارو  این معاونت بازدید کرد.

در این بازدید دکتر دارایی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آزمایشگاه آزمایشگاه کنترل غذا و دارو در سال 1395 پشتیبانی خود را جهت ارتقا تجهیزات تخصصی آزمایشگاه آزمایشگاه کنترل غذا و دارو اعلام فرمود.

در ادامه این بازدید پیاده سازی نرم افزار شبکه ملی آزمایشگاهی سازمان غذا و دارو که در آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت اجرا و راه اندازی شده است، مورد بازدید رئیس مرکز آزمایشگاه های مرجع قرار داد.

 وی با اشاره به این نکته که اجرای این نرم افزار یکی از مهمترین اهداف سازمان غذا و دارو در راستای دسترسی به سامانه اطلاعات یکپارچه آزمایشگاهی از کالاهای سلامت محور در کل کشور می باشد و سالها بعنوان یکی از دغدغه های اصلی شبکه آزمایشگاهی کشور مطرح بوده است از زحمات و تلاش های بی وقفه همکاران آزمایشگاه برای اجرای این نرم افزار بعنوان پیشرو ترین آزمایشگاه کشور در اجرا، ثبت و ورود اطلاعات در شبکه ملی آزمایشگاهی سازمان غذا و دارو تقدیر و قدر دانی نمودند.

 

در ادامه دکتر ولائی معاون غذا و دارو و مهندس ابراهیمی مدیر آزمایشگاه در خصوص دستاوردهای سال گذشته، اهداف آتی و فعالیت بخش‌های مختلف آزمایشگاه، توضیحاتي را نیز ارائه کردند.