اخبار : آموزش رابطین سلامت در شبکه های بهداشت و درمان شهر قدس و رباط کریم توسط کارشناسان معاونت غذا ودارو دانشگاه ایران

آموزش رابطین سلامت در شبکه های بهداشت و درمان شهر قدس و رباط کریم توسط کارشناسان معاونت غذا ودارو دانشگاه ایران

آموزش رابطین سلامت در شبکه های بهداشت و درمان شهرقدس و رباط کریم با همکاری واحدهای تحقیق و توسعه،تجهیزات پزشکی و اداره ی نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران در طی2 روز مورخ 26 و28تیرماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش ایفدانا -  به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران :  آموزش رابطین سلامت در شبکه های بهداشت و درمان شهرقدس و رباط کریم با همکاری واحدهای تحقیق و توسعه،تجهیزات پزشکی و اداره ی نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران  در طی2 روز مورخ 26 و28تیرماه سال جاری برگزار شد.

 در تکمیل آموزش رابطین سلامت در شبکه های بهداشت و  درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دوره  های آموزشی در شبکه های بهداشت و درمان شهرقدس و رباط کریم، توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو این دانشگاه، تشکیل شد.

در این جلسات درخصوص آموزش هایی پیرامون آشنایی با برچسب اصالت کالا و نشانگرهای تغذیه ای ، معرفی سایت IMEDجهت استعلام تجهیزات پزشکی مورد تائید و آموزش نحوه استفاده از تجهیزات پزشکی home care  ، مکملهای ورزشی و وظایف عطاری ها ارائه گردید.