اخبار : پایش واحدهای مختلف معاونت غذا و داروی مازندران توسط نمایندگان سازمان غذا و دارو

پایش واحدهای مختلف معاونت غذا و داروی مازندران توسط نمایندگان سازمان غذا و دارو

جلسه پایش واحدهای مختلف معاونت غذا و داروی مازندران توسط نمایندگان سازمان غذا و دارو در این معاونت تشکیل شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی مازندران، جلسه پایش واحدهای مختلف معاونت غذا و داروی مازندران توسط نمایندگان سازمان غذا و دارو در این معاونت تشکیل شد.
در ابتدا دکتر عنایتی فرد معاون غذا و داروی مازندران ضمن خیر مقدم به نمایندگان سازمان، خلاصه ای از اهم فعالیت های حوزه معاونت غذا و دارو مدیریت نظارت بر مواد غذایی، مدیریت نظارت بر دارو و مخدر، و اداره تجهیزات پزشکی، اداره فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل، مدیریت آزمایشگاه و کنترل مواد غذایی را بیان کرد.

وی ضمن اشاره به رتبه این معاونت در سال ۹۵ افزود: در سال جاری با تلاش بیشتر برای ارتقای شاخص های ارزیابی عملکرد موفقیت بیشتری کسب شود.

در ادامه مهندس مهدی زاده مدیر کل امور استان های سازمان غذا و دارو ضمن قدردانی از  زحمات و تلاش های معاون غذا و دارو مازندران اظهار کرد: این بازدید برای بررسی عملکردهای سال۹۵، با توجه به حضور نمایندگان مدیریت های متناظر سازمان غذا و دارو صورت می پذیرد.

وی در ادامه گفت: بدیهی است برای هماهنگی با سازمان غدا و دارو و نتایج بررسی های فوق و همچنین برای اصلاح شاخص ها و ارتقای فرآیندها بازبینی صورت می گیرد.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه سازمان غذا و دارو برای تسریع و شفاف سازی فرآیندها از نرم افزارها استفاده می کند،تاکید کرد: در این خصوص در حال حاضر سامانه نرم افزارHIX,TTAC,Lims آماده و در حال استفاده است.