اخبار : باید حافظ انسان سالم باشیم/شناسایی منشأ تمامی ژلاتین ها در کشور

باید حافظ انسان سالم باشیم/شناسایی منشأ تمامی ژلاتین ها در کشور

مدیر کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو صبح امروز 25 مرداد در همایش آموزشی آشنایی با مبانی حلیت و طهارت در فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی در مشهد مقدس گفت: منشآ تمامی ژلاتین ها را در مرکز تحقیقات مرکز حلال سازمان غذا و دارو و همکاری دانشگاه ها مشخص کرده و می دانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "،دکتر بهروز جنت، مدیر کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو صبح امروز 25 مرداد  در همایش آموزشی آشنایی با مبانی حلیت و طهارت در فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی در مشهد مقدس گفت: منشآ تمامی ژلاتین ها را در مرکز تحقیقات مرکز حلال سازمان غذا و دارو و همکاری دانشگاه ها مشخص کرده و می دانیم.

وی گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران از معدود کشور هایی است که توانسته  منشآ بافتی ژلاتین  را مشخص با تحقیقات علمی مشخص نماید و این یکی از افتخارات ما در این حوزه است.

دکتر جنت ادامه داد: هر محصول خوب یاد بد که در این جامعه در حوزه صنایع غذایی تولید میشود برای خودمان است و تمامی مسئولیت های این فعالیت بر عهده ما می باشد و ما باید حافظ انسان سالم باشیم.

وی گفت: ما باید  کاری کنیم که تمام دنیا هم از لحاظ علم فقاهت و هم از لحاظ علم تجربی به کشور ما نگاه کنند.