اخبار : درخشش آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه در ارزیابی عملکرد سالیانه

درخشش آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه در ارزیابی عملکرد سالیانه

آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه در ارزیابی عملکرد سالیانه، رتبه دوم کشوری را در بین آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی سطح یک کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana روابط عمومی معاونت غذا و داروی ارومیه:

آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه در ارزیابی عملکرد سالیانه، رتبه دوم کشوری را در بین آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی سطح یک کشور به خود اختصاص داد.

در گزارش ارزیابی عملکرد معاونت های غذا و دارو سراسر کشور که از سوی اداره کل راهبری، پایش و امور استان‌های سازمان غذا و دارو انجام شد، آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه با کسب 296 امتیاز حائز رتبه دوم در بین معاونت های غذا و دارو دانشگاه‌های سطح یک کشور گردید.

لازم به توضیح است آزمایشگاه کنترل غذا و داروی این معاونت ضمن تداوم پیاده سازی الزامات فنی و مدیریتی استاندارد ISO/IEC 17025 ، نسبت به  برقراری الزامات عملیات خوب آزمایشگاهی(GLP) و نیز پیاده سازی روش های جدید آزمایشگاهی، بصورت کاملا پویا و فعال عمل می‌نماید.

شایان ذکر است: سالانه عملکرد حوزه‌های مختلف معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و محدودیت‌ها، بهبود و توسعه فعالیت‌ها، هم افزایی و ایجاد انگیزه در کارکنان و نیز دستیابی به اهداف سازمان و تامین سلامت آحاد جامعه، در زمینه‌های مختلف مورد بررسی و رتبه‌بندی قرار می‌گیرند.

***

بدینوسیله موفقیت ارزشمند آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه را در کسب رتبه برتر ارزیابی شاخص های عملکردی در بین معاونت های غذا و داروی سطح یک دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور تبریک عرض نموده و از زحمات کلیه همکاران گرامی این حوزه تشکر و قدردانی می‌گردد.