اخبار : جلسه آموزشي آشنايي با سامانه TTAC، بارگزاري اسناد و ثبت نام در اين سامانه، مبارزه و شناسايي محصولات قاچاق و سلامت محور

جلسه آموزشي آشنايي با سامانه TTAC، بارگزاري اسناد و ثبت نام در اين سامانه، مبارزه و شناسايي محصولات قاچاق و سلامت محور

جلسه آموزشي آشنايي با سامانه TTAC، بارگزاري اسناد و ثبت نام در اين سامانه، مبارزه و شناسايي محصولات قاچاق و سلامت محور در روز دوشنبه 6 شهریورماه برگزار گرديد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana  به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو شاهرود: جلسه آموزشي آشنايي با سامانه TTAC، بارگزاري اسناد و ثبت نام در اين سامانه، مبارزه و شناسايي محصولات قاچاق و سلامت محور با حضور مسئولين فني و شاغلين در صنايع غذايي شهرستان شاهرود در روز دوشنبه 6 شهریورماه، با قرائت آياتي چند از كلام الله مجيد در محل سالن اجتماعات ساختمان البرز برگزار گرديد.

در ابتدا مدير اداره نظارت بر مواد غذايي جناب آقاي بسطامي در خصوص اهميت سامانه TTAC و برچسب اصالت و چگونگي رديابي محصولات در كشور توضيحاتي را ارائه نمودند. در ادامه خانم مهندس شاكر كارشناس مربوطه به صورت تفصيلي به توضيح چگونگي ثبت نام مسئولين فني، مديران عامل و چگونگي ثبت و ترخيص كالا پرداختند. در جلسه مذکور در رابطه با مبارزه و پيشگيري از قاچاق كالا و ارز ،چگونگي رديابي و استعلام  كالاي سلامت محور وارداتي و حمايت از توليد ملي به صورت تفصيلي مطالبي ارائه گرديد.